Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vejvodová, Jana | |
dc.contributor.author | Světlíková, Martina | |
dc.contributor.referee | Suda, Zdeněk | |
dc.date.accepted | 2013-05-31 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:51:15Z | - |
dc.date.available | 2011-11-30 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:51:15Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-03-29 | |
dc.identifier | 49382 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/9357 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá otázkou syntaktického pravopisu a jeho výuky na prvním stupni základní školy. Teoretická část popisuje pojetí syntaktického pravopisu a metodické postupy jeho výuky podle Rámcového vzdělávacího programu. Analýza učebnic popisuje metodické postupy při výuce syntaktického pravopisu použité v šesti řadách učebnic, které se v současnosti na našich základních školách používají. V empirické části byly ověřovány znalosti syntaktického pravopisu u žáků 5. ročníků základních škol. Výsledky jsou zpracovány do tabulek. Diplomová práce obsahuje také metodická doporučení a návrh pracovních listů pro výuku jevů syntaktického pravopisu. | cs |
dc.format | 68 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49382 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | věta jednoduchá | cs |
dc.subject | souvětí | cs |
dc.subject | syntaktický pravopis | cs |
dc.subject | shoda přísudku s podmětem | cs |
dc.subject | větná interpunkce | cs |
dc.subject | řeč přímá a nepřímá | cs |
dc.title | Nácvik jevů pravopisu syntaktického | cs |
dc.title.alternative | Practicing spelling syntactic phenomena | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra českého jazyka a literatury | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The Master´s thesis deals with problems of the syntactical orthography and its education in primary school. The theoretical part describes basic principles, meaning and ways of syntactical orthography education in accordance with Framework Education Programme. Schoolbook analysis describes educational methods used in six series of schoolbooks actually used in primary schools. In the empirical part syntactical orthography knowledge of fifth grade pupils were tested. The results are shown in the tables. The Master?s thesis offers methodical advices and proposals of worksheets for syntactical orthography education in primary school. | en |
dc.subject.translated | simple sentence | en |
dc.subject.translated | sentences | en |
dc.subject.translated | syntactical ortography | en |
dc.subject.translated | predicate and subject congurance | en |
dc.subject.translated | sentence punctuation | en |
dc.subject.translated | direct and indirect speech | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Nacvik_jevu_pravopisu_syntaktickeho_DP_Svetlikova.pdf | Plný text práce | 2,97 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
svetlikova_vejvodova.pdf | Posudek vedoucího práce | 34,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
svetlikova_suda.pdf | Posudek oponenta práce | 253,44 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
svetlikova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 167,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/9357
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.