Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŘezáček, Petr
dc.contributor.authorTalafous, Luboš
dc.contributor.refereeSkala, Bohumil
dc.date.accepted2013-06-27
dc.date.accessioned2014-02-06T12:51:52Z
dc.date.available2012-10-15cs
dc.date.available2014-02-06T12:51:52Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-07
dc.identifier53427
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9389
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce je zaměřena na vypracování přehledu pohonů pro elektrickou trakci se zaměřením na moderní systémy. V úvodu je krátké seznámení s touto bakalářskou prací. První kapitola pojednává o rozdělení elektrické trakce a její využití. Následují tři kapitoly, zabývající se používanými pohony v elektrické trakci a jejich principy. Konce významných kapitol jsou zakončeny výhodami, nevýhodami a konkrétním použitím v elektrické trakci. Poslední kapitola je zaměřena na možnost použití moderních systémů pohonů v hybridních vozidlech.cs
dc.format44 s. (59 414 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectelektrická trakcecs
dc.subjectvozbacs
dc.subjectstejnosměrný strojcs
dc.subjectasynchronní strojcs
dc.subjectsynchronní strojcs
dc.subjectpermanentní magnetcs
dc.subjectmotorcs
dc.subjectrotorcs
dc.subjectstatorcs
dc.subjectkomutátorcs
dc.subjecthybridcs
dc.subjecttrolejbuscs
dc.subjecttramvajcs
dc.subjectmetrocs
dc.titlePohony pro elektrickou trakcics
dc.title.alternativeDrives for Electric Tractionen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra elektromechaniky a výkonové elektronikycs
dc.thesis.degree-programAplikovaná elektrotechnikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedSubmitted bachelor's thesis is focused on developing of A general knowledge of drives for electric traction, aimed on modern systems. In the introduction is a brief explanation of the thesis. The first chapter is concerning the sorting of electric traction and its use. The three following chapters are dealing with applied drives in electric traction and the functional principles. In conclusions of key chapters are enlisted the advantages, disadvantages and particular usage of the drives in electric traction. The last chapter is focused on the possibility of applying modern drive systems in hybrid vehicles.en
dc.subject.translatedelectric tractionen
dc.subject.translatedcharioten
dc.subject.translatedDC machineen
dc.subject.translatedasynchronous machineen
dc.subject.translatedsynchronous machineen
dc.subject.translatedpermanent magneten
dc.subject.translatedengineen
dc.subject.translatedrotoren
dc.subject.translatedstatoren
dc.subject.translatedcommutatoren
dc.subject.translatedhybriden
dc.subject.translatedtrolleybusen
dc.subject.translatedtramen
dc.subject.translatedundergrounden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Talafous Lubos Pohony pro elektrickou trakci.pdfPlný text práce1,78 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
053427_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce290,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
053427_oponent.pdfPosudek oponenta práce305,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
053427_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce159,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9389

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.