Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hurtová, Danuše | |
dc.contributor.author | Köhnleinová, Iva | |
dc.date.accepted | 2013-08-26 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T13:03:31Z | - |
dc.date.available | 2012-02-03 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T13:03:31Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-28 | |
dc.identifier | 49732 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/10561 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá učebnicemi anglického jazyka používanými v 9. ročníku ZŠ z hlediska cvičení a aktivit podporujících rozvoj komunikativních dovedností žáků v perspektivě s očekávanými výstupy v oblasti prvního cizího jazyka na konci základního vzdělávání. Práce analyzuje 4 učebnice - Project 4, Project 4 - 3rd edition, Way to Win 9 a Challenges 3 - co se týče procentuálníh zastoupení a jednotlivých aktivit podporujícíh komunikaci. Nakonec práce srovnává všechny učebnice mezi sebou. | cs |
dc.format | 58 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49732 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | SERR | cs |
dc.subject | RVP | cs |
dc.subject | komunikativní kompetence | cs |
dc.subject | komunikativní aktivity | cs |
dc.subject | učebnice 9. ročník | cs |
dc.title | Různé způsoby podpory rozvíjení komunikačních dovedností v angličtině v učebnicích používaných na druhém stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Various ways of supporting developing communication skills in textbooks used in the upper primary education | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This works deals with Englsih courses used in year 9 of elementary schools and examines their textbooks regarding proportion and types of communicative activities. The work analyses 3 the most used textbooks and , on contrast, one which is quite rare in the Czech Republic. At the end, all data are put together and books are compared among each other. | en |
dc.subject.translated | CEFR | en |
dc.subject.translated | spoken interaction | en |
dc.subject.translated | communicative competence | en |
dc.subject.translated | communicativ activities | en |
dc.subject.translated | CLT | en |
dc.subject.translated | controlled and free practices | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Kohnleinova Iva.pdf | Plný text práce | 1,67 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kohenleinova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 130,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kohenleinova O.pdf | Posudek oponenta práce | 166,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kohenleinova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 39,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10561
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.