Title: | Různé způsoby podpory rozvíjení komunikačních dovedností v angličtině v učebnicích používaných na druhém stupni ZŠ |
Other Titles: | Various ways of supporting developing communication skills in textbooks used in the upper primary education |
Authors: | Köhnleinová, Iva |
Advisor: | Hurtová, Danuše |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/10561 |
Keywords: | SERR;RVP;komunikativní kompetence;komunikativní aktivity;učebnice 9. ročník |
Keywords in different language: | CEFR;spoken interaction;communicative competence;communicativ activities;CLT;controlled and free practices |
Abstract: | Práce se zabývá učebnicemi anglického jazyka používanými v 9. ročníku ZŠ z hlediska cvičení a aktivit podporujících rozvoj komunikativních dovedností žáků v perspektivě s očekávanými výstupy v oblasti prvního cizího jazyka na konci základního vzdělávání. Práce analyzuje 4 učebnice - Project 4, Project 4 - 3rd edition, Way to Win 9 a Challenges 3 - co se týče procentuálníh zastoupení a jednotlivých aktivit podporujícíh komunikaci. Nakonec práce srovnává všechny učebnice mezi sebou. |
Abstract in different language: | This works deals with Englsih courses used in year 9 of elementary schools and examines their textbooks regarding proportion and types of communicative activities. The work analyses 3 the most used textbooks and , on contrast, one which is quite rare in the Czech Republic. At the end, all data are put together and books are compared among each other. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP Kohnleinova Iva.pdf | Plný text práce | 1,67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Kohenleinova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 130,8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Kohenleinova O.pdf | Posudek oponenta práce | 166,53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Kohenleinova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 39,98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/10561
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.