Název: | Vývoj rozhraní pro interaktivní distribuovanou hru s ovládáním pomocí 2D i 3D obrazových senzorů |
Další názvy: | Design of Interface Earmarked for Development of Interactive Distributed Game Using 2D and 3D Vision Sensors |
Autoři: | Holeček, Jan |
Vedoucí práce/školitel: | Železný, Miloš |
Oponent: | Hrúz, Marek |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/12331 |
Klíčová slova: | interaktivní hra;distribuované systémy;rozhraní;Enet;Kinect;zpracování obrazu;prostorová informac |
Klíčová slova v dalším jazyce: | interactive game;distributed systems;interface;Enet;Kinect;image processing;spatial information |
Abstrakt: | Tato diplomová práce se zabývá návrhem rozhraní určeného pro snadný vývoj interaktivních distribuovaných aplikací a her s využitím 2D a 3D obrazových senzorů. V úvodních částech je prezentován stručný teoretický úvod do distribuovaných systémů, technologií TCP/IP a zařízení Kinect. Následuje popis použitých technologií, díky kterým bylo možno navrhnout jednotlivé komponenty samotného rozhraní pro přenos dat mezi uživateli a pro zisk a zpracování obrazových informací ze zařízení Kinect. Stěžejní část práce obsahuje popis návrhu a funkčnosti těchto komponent i rozhraní jako celku. V práci je také prezentována interaktivní hra, pomocí které je výše zmíněné rozhraní testováno. Testy provedené na této aplikaci potvrdili použitelnost a funkčnost rozhraní v reálných podmínkách. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis deals with a design of an interface earmarked for development of interactive distributed systems and games using 2D and 3D vision sensors. At the beginning a brief theoretical introduction to distributed systems, TCP/IP technology and Kinect device is presented, followed by a description of applied technologies which allowed to design individual components of the interface for data transmission between users and for obtaining and processing image information got from the Kinect device. The crucial part of the thesis contains a description of a proposal and functionality of these components and the interface as itself. In the thesis there is also presented an interactive game by which is the above-mentioned interface tested. Tests performed at this application have confirmed the availability and functionality of the interface in real terms. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKY) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
HolecekDP.pdf | Plný text práce | 10,18 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Holecek-v.pdf | Posudek vedoucího práce | 2,52 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Holecek-o.pdf | Posudek oponenta práce | 2,64 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Holecek-p.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,68 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12331
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.