Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorKulkovský, Marek
dc.contributor.refereeEger, Ludvík
dc.date.accepted2014-06-12
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:29Z
dc.date.available2016-04-25T22:10:04Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57521
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12590
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na problematiku komunitních webů a jejich význam pro marketingovou komunikaci firmy. Teoretická část obsahuje uvedení do problematiky marketingu a marketingové komunikace na internetu. Představuje jednotlivé sociální sítě a jejich implementaci. Je zaměřena převážně na nové trendy v oblasti inbound marketingu. Obsahuje řadu statistik a praktických příkladů. Praktická část představuje podnikovou kulturu analyzované společnosti a její produkty. Cílem práce je navržení obsahové strategie, která je komunikována prostřednictvím sociálních médií. Výstup obsahuje konkrétní návrhy a rozpočet.cs
dc.format46 s. (49993 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57521-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectinbound marketingcs
dc.subjectobsahový marketingcs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectkomunitní webycs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectGoogle+cs
dc.subjectTwittercs
dc.subjectLinkedIncs
dc.titleKomunitní weby a jejich význam pro marketingové aktivity firemcs
dc.title.alternativeSocial Networking Sites and their Importance for Marketing Activities of Companiesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on the issue of community websites and its importance for marketing communication of a company. The theoretical part introduces the problems of general marketing communication on the internet. Particular social websites are presented with their implementation. It is orientated mainly on new strategies of the field of inbound marketing. It includes numerous statistical data and practical examples. The practical part of the thesis concerns a corporate culture of the analyzed company and its products. The goal of the work is to determine the content strategy which is communicated though social media. The result includes a concrete suggestions and budget.en
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedinbound marketingen
dc.subject.translatedcontent marketingen
dc.subject.translatedSEOen
dc.subject.translatedsocial networking sitesen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedGoogle+en
dc.subject.translatedTwitteren
dc.subject.translatedLinkedInen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_-_Marek_Kulkovsky.pdfPlný text práce1,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KulkovskyM_v.pdfPosudek vedoucího práce739,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kulkovsky_O.pdfPosudek oponenta práce630,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kulkovsky_P.pdfPrůběh obhajoby práce189,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12590

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.