Název: Zavádění nj na 1. stupni ZŠ
Další názvy: Implementation of German language for young learners in primary schools
Autoři: Sedláková, Pavlína
Vedoucí práce/školitel: Krbůšková, Věra
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12967
Klíčová slova: společný evropský referenční rámec;stupnice úrovní;produktivní činnosti na 1.stupni ZŠ;cíle výuky cizích jazyků
Klíčová slova v dalším jazyce: council for cultural cooperation;division scales of levels;productive activity at the primary schools;goals of teaching foreign languages
Abstrakt: Moje diplomová práce se zabývá problémem Zavádění NJ na 1. stupni ZŠ. Tato otázka mě velice zajímala vzhledem k tomu, že učím na příhraniční škole, která vyučuje jako 1. cizí jazyk NJ a spolupracuje s německou školou. Mým cílem je, aby moji žáci ovládali NJ a uměli jej použít v praxi. Budou lépe připraveni pro své budoucí zaměstnání. V první části DP jsem se zabývala všemi faktory, které ovlivňují žáka při osvojování řečových dovedností. V druhé části DP jsem prováděla výzkum na 20 příhraničních školách a o získané informace bych se chtěla se s mými kolegy, učiteli podělit. Ve třetí části DP jsem Vám chtěla představit naší partnerskou školu. Spolupráce je výbornou motivací pro žáky, kteří vidí okamžité uplatnění svých řečových dovedností v praxi. Svojí prací jsem chtěla přispět k obeznámení s tímto problémem, který je v dnešní době velice aktuální. Všude na školách se musí učit 2 cizí jazyky. Doufám, že některým kolegům přispěji svoji prací.
Abstrakt v dalším jazyce: My thesis solves the problem of "Implementation of German at primary schools". This question has been interesting to me because I am a teacher at the border school. This school teaches German as the first foreign language and cooperates with another German school. My goal is to teach my students communication and using German spontaneously as well as possible. In this case, they are going to be better prepared for their future job. In the first part of my thesis I have dealt with all factors that could influence students in their acquiring process of language skills (teacher student). In the second part of this thesis I have performed my research at 20 border schools and I would like to share the gain information with my colleagues/teachers. In the third part my diploma thesis I have wanted to introduce you our partner school. The cooperation is an excellent motivation for students they could use their knowledge of language skills in practice immediately. Elaborating of this work I have wanted to contribute you to be familiar with this problem which is very up-to-date currently. In all schools we should teach 2 foreign languages. I hope my work could help some of my colleagues.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova++prace+Pavlina+Sedlakova.pdfPlný text práce1,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sedlakova_vp.pdfPosudek vedoucího práce307,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sedlakova_.pdfPosudek oponenta práce187,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sedlakova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce115,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12967

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.