Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorWagnerová, Jarmila
dc.contributor.authorVáclavíková, Iva
dc.date.accepted2014-05-22
dc.date.accessioned2015-03-25T09:30:46Z-
dc.date.available2012-12-03cs
dc.date.available2015-03-25T09:30:46Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-14
dc.identifier54729
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12975
dc.description.abstractV mé diplomové práci jsem se zaměřila na dostupné analyticko-syntetické slabikáře, které jsou v souladu se schvalovací doložkou ministerstva školství mládeže a tělovýchovy, a tím pádem i s rámcovým vzdělávacím programem. Zkoumáním jejich metodické a obsahové charakteristiky, jsem zjistila, že všechny zkoumané slabikáře jsou pro výuku vhodné nicméně mnohdy pro děti neatraktivní. V úvodu své práce jsem se zaměřila na historii vývoje slabikáře, utváření výukových metod. Nejužívanější metody jsem popsala konkrétněji. V druhé části mé práce jsem se zaměřila na hodnocení nejdostupnějších slabikářů. Zvolila jsem hodnocení subjektivní a hodnocení podle rastrové tabulky. V závěru jsem pak vybrala nejvhodnější slabikář pro výuku.cs
dc.format84 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectslabikářcs
dc.subjectanalyticko-syntetická metodacs
dc.subjectgenetická metodacs
dc.subjectglobální metodacs
dc.titleSoučasné analyticko-syntetické slabikáře, jejich metodická a obsahová charakteristikacs
dc.title.alternativeCurrent analytical and synthetic primers, their methodological and content characteristicsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn my diploma thesis I focused on the available analytical and synthetic syllabary, which are in accordance with clause approval of the Ministry of Education, Youth and Sports, and thus with the general educational program. By examining the methodological and substantive characteristics, I found that all investigated primers are suitable for teaching children, however, often unattractive. In the beginning of my work I have focused on the history of the syllabary, creating teaching methods. The most common method I described more specifically. In the second part of my work I have focused on evaluating the most affordable primers. I chose a subjective evaluation and assessment by the raster table. In the end I chose the best primer for teaching.en
dc.subject.translatedsyllabaryen
dc.subject.translatedanalytic-synthetic methoden
dc.subject.translatedgenetic methoden
dc.subject.translatedthe global methoden
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Vaclavikova - Soucasne analyticko-synteticke slabikare, jejich metodicka a obsahova charakteristika.pdfPlný text práce3,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vaclavikova_vp.pdfPosudek vedoucího práce256 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vaclavikova_op.pdfPosudek oponenta práce225,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vaclavikova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce107,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12975

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.