Název: | Současné analyticko-syntetické slabikáře, jejich metodická a obsahová charakteristika |
Další názvy: | Current analytical and synthetic primers, their methodological and content characteristics |
Autoři: | Václavíková, Iva |
Vedoucí práce/školitel: | Wagnerová, Jarmila |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/12975 |
Klíčová slova: | slabikář;analyticko-syntetická metoda;genetická metoda;globální metoda |
Klíčová slova v dalším jazyce: | syllabary;analytic-synthetic method;genetic method;the global method |
Abstrakt: | V mé diplomové práci jsem se zaměřila na dostupné analyticko-syntetické slabikáře, které jsou v souladu se schvalovací doložkou ministerstva školství mládeže a tělovýchovy, a tím pádem i s rámcovým vzdělávacím programem. Zkoumáním jejich metodické a obsahové charakteristiky, jsem zjistila, že všechny zkoumané slabikáře jsou pro výuku vhodné nicméně mnohdy pro děti neatraktivní. V úvodu své práce jsem se zaměřila na historii vývoje slabikáře, utváření výukových metod. Nejužívanější metody jsem popsala konkrétněji. V druhé části mé práce jsem se zaměřila na hodnocení nejdostupnějších slabikářů. Zvolila jsem hodnocení subjektivní a hodnocení podle rastrové tabulky. V závěru jsem pak vybrala nejvhodnější slabikář pro výuku. |
Abstrakt v dalším jazyce: | In my diploma thesis I focused on the available analytical and synthetic syllabary, which are in accordance with clause approval of the Ministry of Education, Youth and Sports, and thus with the general educational program. By examining the methodological and substantive characteristics, I found that all investigated primers are suitable for teaching children, however, often unattractive. In the beginning of my work I have focused on the history of the syllabary, creating teaching methods. The most common method I described more specifically. In the second part of my work I have focused on evaluating the most affordable primers. I chose a subjective evaluation and assessment by the raster table. In the end I chose the best primer for teaching. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Vaclavikova - Soucasne analyticko-synteticke slabikare, jejich metodicka a obsahova charakteristika.pdf | Plný text práce | 3,73 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vaclavikova_vp.pdf | Posudek vedoucího práce | 256 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vaclavikova_op.pdf | Posudek oponenta práce | 225,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vaclavikova_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 107,07 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12975
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.