Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorJaššo, Jaroslav
dc.contributor.refereeEger, Ludvík
dc.date.accepted2014-06-03
dc.date.accessioned2015-03-25T09:34:33Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:34:33Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57522
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13353
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou komunitních webů a jejich využití pro firemní marketing. První část práce se věnuje marketingu na Internetu. Je zde popsaná stručná historie Internetu, dále tato část obsahuje vysvětlení, co to je internetový marketing a jaké má výhody. Druhá část se zaobírá komunitními weby, jejich vzniku a představení nejvýznamnějších sociálních sítí v České republice. Ve třetí části je detailněji rozebrána společnost Facebook. Prakticky jsou zde analyzovány kontroverzní tvrzení panující okolo této sítě. Poslední, praktická část se věnuje prezentaci společnosti XTB na Facebooku, jejímu zhodnocení podle vypočtených ukazatelů a porovnání s konkurencí. Závěr práce obsahuje interpretaci výsledků a doporučení na zlepšení marketingové komunikace.cs
dc.format65 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57522-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectkomunitní webycs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectEdgeRankcs
dc.titleVyužití komunitních webů v konkrétní organizacics
dc.title.alternativeUse of community websites in a specific organizationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with community websites and their use for business marketing. The first part is devoted to marketing on the Internet. It describes a brief history of the Internet, this section explains what the internet marketing is and its advantages. The second part deals with community websites, their creation and presentation of the most important social networks in Czech Republic. The third part is discussed in details about Facebook. It is analyzed controversial claims about running of a network. The practical part is devoted to presentation of XTB on Facebook, its evaluation by indicators and comparing with competitors. Conclusion contains recommendations to improve marketing communications.en
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedcommunity websitesen
dc.subject.translatedFacebooken
dc.subject.translatedXTBen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
JJ_BC_final.pdfPlný text práce1,75 MBAdobe PDFView/Open
BP_jasso_VP.pdfPosudek vedoucího práce746,03 kBAdobe PDFView/Open
BP_jasso_OP.pdfPosudek oponenta práce613,39 kBAdobe PDFView/Open
jasso.PDFPrůběh obhajoby práce628,4 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/13353

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.