Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHeller, Petr
dc.contributor.advisorZemánek, Robert
dc.contributor.authorŠtěno, Jiří
dc.contributor.refereeŠpalek, Petr
dc.date.accepted2014-06-16
dc.date.accessioned2015-03-25T09:36:26Z-
dc.date.available2013-09-23cs
dc.date.available2015-03-25T09:36:26Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-23
dc.identifier59580
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13574
dc.description.abstractDiplomová práce obsahuje přehled podvozků pro regionální vozidla, souhrn poznatků a možností. Studie se zabývá možností úspory celkové hmotnosti podvozku pomocí nestandardního způsobu primárního vypružení. V konstrukční části byl navržen podvozek s primárním vypružením pomocí torzní tyče a s vedením dvojkolí kyvným ramenem. Cílem bylo posoudit, zda navrhovaný způsob vypružení dokáže přinést úsporu hmotnosti.cs
dc.format73 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59580-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectregionální jednotkacs
dc.subjectelektrická jednotkacs
dc.subjecttrakční podvozekcs
dc.subjectprimární vypruženícs
dc.subjecttorzní tyčcs
dc.subjectzkrutná tyčcs
dc.subjectvedení dvojkolícs
dc.subjectkyvné ramenocs
dc.subjectkývačkacs
dc.subjecthmotnostcs
dc.titleStudie podvozku pro regionální vozidlocs
dc.title.alternativeResearch Study of a Traction Bogie for an Electrical Regional Uniten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.description.departmentKatedra konstruování strojůcs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis contains traction bogie survey for regional multiple units, summary of information and possibilities. Research study is about mass reduction by using unusual suspension. In the design part a traction bogie was designed. There are torsion bars used in primary suspension. The wheelset guidance is performed by swing arm. The objective of thesis is to assess possible mass reduction.en
dc.subject.translatedregional trainen
dc.subject.translatedelectric multiple uniten
dc.subject.translatedEMUen
dc.subject.translatedmotor bogieen
dc.subject.translatedtraction bogieen
dc.subject.translatedprimary suspensionen
dc.subject.translatedwheelset guidanceen
dc.subject.translatedswing armen
dc.subject.translatedmassen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Steno.pdfPlný text práce9,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek vedouciho - Steno.pdfPosudek vedoucího práce1,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek oponenta - Steno.pdfPosudek oponenta práce971,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Steno.pdfPrůběh obhajoby práce290,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13574

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.