Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Heller, Petr | |
dc.contributor.advisor | Zemánek, Robert | |
dc.contributor.author | Štěno, Jiří | |
dc.contributor.referee | Špalek, Petr | |
dc.date.accepted | 2014-06-16 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:36:26Z | - |
dc.date.available | 2013-09-23 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:36:26Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-23 | |
dc.identifier | 59580 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/13574 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce obsahuje přehled podvozků pro regionální vozidla, souhrn poznatků a možností. Studie se zabývá možností úspory celkové hmotnosti podvozku pomocí nestandardního způsobu primárního vypružení. V konstrukční části byl navržen podvozek s primárním vypružením pomocí torzní tyče a s vedením dvojkolí kyvným ramenem. Cílem bylo posoudit, zda navrhovaný způsob vypružení dokáže přinést úsporu hmotnosti. | cs |
dc.format | 73 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59580 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | regionální jednotka | cs |
dc.subject | elektrická jednotka | cs |
dc.subject | trakční podvozek | cs |
dc.subject | primární vypružení | cs |
dc.subject | torzní tyč | cs |
dc.subject | zkrutná tyč | cs |
dc.subject | vedení dvojkolí | cs |
dc.subject | kyvné rameno | cs |
dc.subject | kývačka | cs |
dc.subject | hmotnost | cs |
dc.title | Studie podvozku pro regionální vozidlo | cs |
dc.title.alternative | Research Study of a Traction Bogie for an Electrical Regional Unit | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis contains traction bogie survey for regional multiple units, summary of information and possibilities. Research study is about mass reduction by using unusual suspension. In the design part a traction bogie was designed. There are torsion bars used in primary suspension. The wheelset guidance is performed by swing arm. The objective of thesis is to assess possible mass reduction. | en |
dc.subject.translated | regional train | en |
dc.subject.translated | electric multiple unit | en |
dc.subject.translated | EMU | en |
dc.subject.translated | motor bogie | en |
dc.subject.translated | traction bogie | en |
dc.subject.translated | primary suspension | en |
dc.subject.translated | wheelset guidance | en |
dc.subject.translated | swing arm | en |
dc.subject.translated | mass | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Steno.pdf | Plný text práce | 9,62 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouciho - Steno.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,08 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta - Steno.pdf | Posudek oponenta práce | 971,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Steno.pdf | Průběh obhajoby práce | 290,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/13574
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.