Název: Didaktický projekt - soubor učebních pomůcek pro žáky 1. stupně ZŠ
Další názvy: Didactic project - set of learning aids for pupils of primary school
Autoři: Peterková, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Axmann, Mikoláš
Steker, František
Veverka, Zdeněk
Oponent: Jirků, Boris
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/14083
Klíčová slova: didaktická pomůcka;rodina;základní škola;autorská kniha;divadlo;naučná tabule;pracovní sešit;pracovní listy;šablonový tisk;kresba;malba
Klíčová slova v dalším jazyce: didactic tool;family;elementary school;authorial book;theatre;educative board;work sheets;workbook;handmade printing;drawing;painting
Abstrakt: Ve své diplomové práci jsem se zabývala didaktickými pomůckami pro děti 1. stupně základní školy. Jako užší specifikaci jsem si vybrala téma rodiny. Projekt jsem vytvářela pro mou přítelkyni učitelku. Chtěla jsem, aby práce byla smysluplná a dala se používat. Součástí diplomové práce je autorská kniha s pracovními listy na CD, dvě naučné tabule formátu B1 a divadélko s natištěnými kulisami.
Abstrakt v dalším jazyce: In my disertation I elaborated on didactical tools for the elementary school's 1st grade pupils. As a closer specification of my work I chose the topic of family. I created this project together with my friend who's a teacher therefore I tried to make my disertation as useful for her as possible. Finally I got to this composition two educative boards, an authorial book with work sheets on a CD and an interactive little theatre with handmade printed stage set.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (UUD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
peterkova_dp.pdfPlný text práce28,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Peterkova.pdfPosudek vedoucího práce216,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Peterkova.pdf(1).pdfPosudek oponenta práce119,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Peterkova.pdf(2).pdfPrůběh obhajoby práce112,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14083

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.