Title: Multimediální reklama
Other Titles: Multimedia advertising
Authors: Horáková, Kateřina
Advisor: Morávek, Jan
Referee: Švejda, Pavel
Issue Date: 2014
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/14094
Keywords: značka;reklama;branding;logo;fotografie;produkt;Giuseppe Arcimboldo
Keywords in different language: brand;advertising;branding;logo;photo;product;Giuseppe Arcimboldo
Abstract: Jako téma mé diplomové práce jsem si vybrala multimediální reklamu. Výstupy mé práce jsou jedna malba a fotografie a také teoretická část. Hlavní cíl mé práce je vytvořit nový způsob vedení reklamy.
Abstract in different language: As a theme of my Thesis I have chosen multimedia advertisement.The own result of my work is painting and photos and theoretical part. The main goal of my work is to create new system of advertisement.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (UUD)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_teoretickacast_Horakova.pdfPlný text práce2,46 MBAdobe PDFView/Open
Horakova.pdfPosudek vedoucího práce121,59 kBAdobe PDFView/Open
Horakova.pdf(1).pdfPosudek oponenta práce230,69 kBAdobe PDFView/Open
Horakova.pdf(2).pdfPrůběh obhajoby práce139,63 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/14094

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.