Title: | Využití e-learningu ve vzdělávání úředníků samosprávy ČR |
Other Titles: | Using e-learning for education of officials in the Self-goverment of the Czech Republic |
Authors: | Hývlová, Tereza |
Advisor: | Filipi, Zbyněk |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/14507 |
Keywords: | e-learning;anketní šetření;samospráva;LCMS;distanční vzdělávání;e-kurz |
Keywords in different language: | e-learning;questionnaire survey;selfgovernment;LCMS;distance learning;e-course |
Abstract: | Bakalářská práce se zabývá e-learningem. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti e-learningu, jeho využití i v jiných formách vzdělávání, historie e-learningu a jeho výhody a nevýhody. Je charakterizováno vzdělávání úředníků podle zákona. V praktické části je popsáno anketní šetření, jehož hlavním cílem bylo zjištění stavu využití e-learningu na úřadech samosprávních celků v České republice. |
Abstract in different language: | The bachelor thesis deals with e-learning. In the theoretical part explaining the basic concepts of e-learning and its use in other forms of education, the history of e-learning and its advantages and disadvantages. In this work I describe Education officials under the law. The practical part describes the questionnaire survey, whose main objective was to determine the status of e-learning offices local government units in the Czech Republic. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hyvlova_bakalarska_prace.pdf | Plný text práce | 2,16 MB | Adobe PDF | View/Open |
BP_Hyvlova_hodnoceni_vedouci_Filipi_1408.pdf | Posudek vedoucího práce | 123,8 kB | Adobe PDF | View/Open |
hyvlova.pdf | Posudek oponenta práce | 604,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Hyvlova - prot..pdf | Průběh obhajoby práce | 38,53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/14507
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.