Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Soukupová, Pavla | |
dc.contributor.author | Zamboryová, Hana | |
dc.date.accepted | 2014-08-25 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:47:49Z | |
dc.date.available | 2012-12-02 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:47:49Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-11 | |
dc.identifier | 54914 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/14839 | |
dc.description.abstract | Předkládaná diplomová práce je zaměřená na zmapování vývoje dítěte s Aspergerovým syndromem v MŠ a navrhuje opatření pro usnadnění přechodu těchto žáků z MŠ na 1. stupeň ZŠ. Teoretická část práce popisuje co je aspergerův syndrom, specifika vzdělávání žáků s aspergerovým syndromem. V praktické části jsou kazuistiky dvou dětí s aspergerovým syndromem, popis problému se kterými jsme se u sledovaných dětí setkali. | cs |
dc.format | 85 s. (78 706 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=54914 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | Aspergerův syndrom | cs |
dc.subject | specifika vzdělávání | cs |
dc.subject | zmapování vývoje dítěte s Aspergerovým syndromem | cs |
dc.title | Specifika přechodu žáků s aspergerovým syndromem z MŠ na 1. stupeň ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Specifics of transition from kindergarten to primary school by pupils with Asperger disorder | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The dissertation is focussed on understanding of the develepment of child with Asperger syndrome in kindergarten and suggests arrangements for easier transition from kingergarten to primary school.* *The theoretical part of this thesis desribes the specifics of Asperger syndrome and involves the problematics of education of such handicapped children. In the practical part there are illustrated casuistries of two children with Asperger disorder, furher there is introduced the description of Asperger problematics which were recognised by the observed children. | en |
dc.subject.translated | Asperger syndrome | en |
dc.subject.translated | specifics of education | en |
dc.subject.translated | development of child with Asperger disorder | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
ASPERGERUV_SYNDROM Hana Zamboryova.pdf | Plný text práce | 5,52 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zamboryova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 50,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zamboryova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 59,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zamboryova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14839
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.