Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSoukupová, Pavla
dc.contributor.authorZamboryová, Hana
dc.date.accepted2014-08-25
dc.date.accessioned2015-03-25T09:47:49Z
dc.date.available2012-12-02cs
dc.date.available2015-03-25T09:47:49Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-11
dc.identifier54914
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14839
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce je zaměřená na zmapování vývoje dítěte s Aspergerovým syndromem v MŠ a navrhuje opatření pro usnadnění přechodu těchto žáků z MŠ na 1. stupeň ZŠ. Teoretická část práce popisuje co je aspergerův syndrom, specifika vzdělávání žáků s aspergerovým syndromem. V praktické části jsou kazuistiky dvou dětí s aspergerovým syndromem, popis problému se kterými jsme se u sledovaných dětí setkali.cs
dc.format85 s. (78 706 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=54914-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectAspergerův syndromcs
dc.subjectspecifika vzdělávánícs
dc.subjectzmapování vývoje dítěte s Aspergerovým syndromemcs
dc.titleSpecifika přechodu žáků s aspergerovým syndromem z MŠ na 1. stupeň ZŠcs
dc.title.alternativeSpecifics of transition from kindergarten to primary school by pupils with Asperger disorderen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe dissertation is focussed on understanding of the develepment of child with Asperger syndrome in kindergarten and suggests arrangements for easier transition from kingergarten to primary school.* *The theoretical part of this thesis desribes the specifics of Asperger syndrome and involves the problematics of education of such handicapped children. In the practical part there are illustrated casuistries of two children with Asperger disorder, furher there is introduced the description of Asperger problematics which were recognised by the observed children.en
dc.subject.translatedAsperger syndromeen
dc.subject.translatedspecifics of educationen
dc.subject.translateddevelopment of child with Asperger disorderen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ASPERGERUV_SYNDROM Hana Zamboryova.pdfPlný text práce5,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zamboryova VP.pdfPosudek vedoucího práce50,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zamboryova OP.pdfPosudek oponenta práce59,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zamboryova O.pdfPrůběh obhajoby práce12,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14839

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.