Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCozlová, Světlana
dc.contributor.authorValečková, Ivana
dc.date.accepted2014-08-25
dc.date.accessioned2015-03-25T09:50:37Z-
dc.date.available2013-09-26cs
dc.date.available2015-03-25T09:50:37Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-28
dc.identifier58264
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15150
dc.description.abstractVe své bakalářské práci jsem se zaměřila na možnosti využití knih u předškolních dětí. Jak vzbudit zájem o literaturu a později o samotné čtení. Teoretická část popisuje terminologii dětské literatury a její význam pro rozvoj dítěte. Dále jak může rodinné prostředí, mateřská škola a média ovlivnit vztah dítěte k literatuře. Praktická část je zaměřena na práci knihou u předškolních dětí. Jakým způsobem lze knihu využívat. Dále, zda rodiče mají zájem o přípravu předškolních dětí ke čtenářské výchově.cs
dc.format44 s. (69 674 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=58264-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředškolní dítěcs
dc.subjectknihacs
dc.subjectdětská literaturacs
dc.subjectčtenícs
dc.subjectčtenářská gramotnostcs
dc.titleMožnosti využití knih k rozvoji předčtenářských dovedností v MŠcs
dc.title.alternativePossibilities of books to develop pre-reading skills in kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a literaturycs
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn my thesis I focused on the possibilities of books for preschool children. How to rise their interest in literature and later on the actual reading. The theoretical part describes the terminology of children's literature and its importance for the development of the child. Furthermore, how can a family environment, kindergarten and media affect the child's relationship to the literature. The practical part is focused on the work book for preschool children. How can it use the book. Furthermore, if parents are interested in preparing preschool children for reading education.en
dc.subject.translatedpreschool childen
dc.subject.translatedbooken
dc.subject.translatedchildren's literatureen
dc.subject.translatedreadingen
dc.subject.translatedliteracyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAKALARSKA_PRACE....pdfPlný text práce2,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
valeckova VP.pdfPosudek vedoucího práce50,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
valeckova OP.pdfPosudek oponenta práce30,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Valeckova O.pdfPrůběh obhajoby práce14,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15150

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.