Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Cozlová, Světlana | |
dc.contributor.author | Valečková, Ivana | |
dc.date.accepted | 2014-08-25 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:50:37Z | - |
dc.date.available | 2013-09-26 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:50:37Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-28 | |
dc.identifier | 58264 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/15150 | |
dc.description.abstract | Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na možnosti využití knih u předškolních dětí. Jak vzbudit zájem o literaturu a později o samotné čtení. Teoretická část popisuje terminologii dětské literatury a její význam pro rozvoj dítěte. Dále jak může rodinné prostředí, mateřská škola a média ovlivnit vztah dítěte k literatuře. Praktická část je zaměřena na práci knihou u předškolních dětí. Jakým způsobem lze knihu využívat. Dále, zda rodiče mají zájem o přípravu předškolních dětí ke čtenářské výchově. | cs |
dc.format | 44 s. (69 674 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=58264 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | předškolní dítě | cs |
dc.subject | kniha | cs |
dc.subject | dětská literatura | cs |
dc.subject | čtení | cs |
dc.subject | čtenářská gramotnost | cs |
dc.title | Možnosti využití knih k rozvoji předčtenářských dovedností v MŠ | cs |
dc.title.alternative | Possibilities of books to develop pre-reading skills in kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra českého jazyka a literatury | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In my thesis I focused on the possibilities of books for preschool children. How to rise their interest in literature and later on the actual reading. The theoretical part describes the terminology of children's literature and its importance for the development of the child. Furthermore, how can a family environment, kindergarten and media affect the child's relationship to the literature. The practical part is focused on the work book for preschool children. How can it use the book. Furthermore, if parents are interested in preparing preschool children for reading education. | en |
dc.subject.translated | preschool child | en |
dc.subject.translated | book | en |
dc.subject.translated | children's literature | en |
dc.subject.translated | reading | en |
dc.subject.translated | literacy | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BAKALARSKA_PRACE....pdf | Plný text práce | 2,07 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
valeckova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 50,22 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
valeckova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 30,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Valeckova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 14,07 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15150
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.