Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová, Lenka
dc.contributor.authorTrubková, Denisa
dc.contributor.refereeEger, Ludvík
dc.date.accepted2015-06-11
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:01Z
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:01Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier58110
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18333
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou Public Relations. V teoretické části je charakterizován pojem Public Relations, jeho nástroje a aktivity, které jsou potřebné k efektivnímu budování veřejných vtahů. V praktické části jsou na základě interních informací popsány používané PR nástroje ve zvolené firmě. Pomocí dotazníkového šetření jsou navržena opatření, které by firma měla aplikovat do praxe. Cílem této bakalářské práce je navrhnout taková opatření, která zlepší komunikaci a vztahy mezi firmou a veřejností.cs
dc.format57 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=58110-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectPRcs
dc.subjectimage firmycs
dc.subjectaktivitycs
dc.titleNávrh využití nástrojů Public Relations malou firmoucs
dc.title.alternativePossibilities of Public Relations in the chosen small companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the definition of the concept of public relations (PR). In the theoretical part is characterized koncept Public Relations, his tools and activitys, that are needed to effective construction public relations. In the practical part are described on the basis of the internal information use PR tools in the chosen small company. Using questionnair are suggested measure, that the company should be applied in practice. The aim of this bachelor thesis is suggest such measure, that improve communication and relations between company and public.en
dc.subject.translatedPRen
dc.subject.translatedcorporate imageen
dc.subject.translatedactivitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Trubkova - Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Trubkova D. - V.PDFPosudek vedoucího práce606,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Trubkova D. - O.PDFPosudek oponenta práce713,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Trubkova D. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce219,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18333

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.