Title: Analýza spokojenosti zákazníků firmy Makro
Other Titles: Analysis of customer satisfaction firm Makro
Authors: Gajdošová, Michaela
Advisor: Králová, Lenka
Referee: Cimler, Petr
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18338
Keywords: marketingový výzkum;velkoobchod;spokojenost;zákazníci;dotazník
Keywords in different language: marketing research;wholesale;satisfaction;customers;questionnaire
Abstract: V této bakalářské práci se zabývám průzkumem spokojenosti zákazníků firmy Makro v Karlových Varech. Cílem průzkumu je nalezení nedostatků nebo naopak dobrých stránek velkoobchodní prodejny Makro z pohledu samotných zákazníků. Zpracovala jsem dotazník, který jsem distribuovala několika způsoby. Jedním ze způsobů bylo dotazování zákazníků, kteří byli na odchodu po nákupu přímo před prodejnou a druhým způsobem bylo vytvoření dotazníků v elektronické podobě prostřednictvím aplikace Google. Tímto způsobem jsem oslovila známé a přátele pohybující se v oblasti podnikání, kteří Makro často navštěvují. Vyhodnocením nasbíraný dat jsem poté mohla vyvodit závěry a navrhnout opatření ke zlepšení. V teoretické části mé bakalářské práce jsem vysvětlila všechny důležité pojmy, které navazovaly dále na část praktickou. V praktické části jsem představila společnost, její činnosti a dále se zabývala segmentací zákazníků, podívala jsem na jednotlivé služby zákazníkům. A dále jsem uvedla výsledky z prováděného průzkumu spokojenosti zákazníků. Dle nasbíraných dat jsem navrhla vhodná zlepšení. Výsledek mé práce slouží velkoobchodu k zamyšlení nad návrhy jednotlivých opatření, které vyplynuly z prováděného průzkumu zacíleného na analýzu spokojenosti zákazníků firmy Makro.
Abstract in different language: In this work I deal with a customer satisfaction survey firm Makro in Karlovy Vary. The aim of the survey is to identify weaknesses or vice versa good websites Makro wholesale outlets from the perspective of the customer . I compiled a questionnaire that I distributed several ways. One of the ways was interviewing customers who were leaving for the purchase directly in front of the shop and the second way was to create a questionnaire in electronic form, provided by Google. In this way, I contacted friends and acquaintances moving business, who Macro frequent. Evaluating the accumulated data I could then draw conclusions and suggest measures for improvement. In the theoretical part of my thesis, I explained all the important concepts that followed further on the practical. In the practical part I introduced the company , its activities , and discussed customer segmentation , looked at the individual customer service. And then I said results of a survey conducted customer satisfaction. According to collected data , I propose appropriate improvements. The result of my work serves wholesale to think about the design of specific measures that emerged from the survey conducted targeted to the analysis of customer satisfaction the company Makro.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hajna_Michaela,2015.pdfPlný text práce797,63 kBAdobe PDFView/Open
vedouci-Hajna M. - V.PDFPosudek vedoucího práce1,17 MBAdobe PDFView/Open
oponent-Hajna M. - O.PDFPosudek oponenta práce729,04 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Hajna M. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce176,32 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/18338

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.