Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorTesárek, Pavel
dc.contributor.refereeČechurová, Lenka
dc.date.accepted2015-06-09
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:13Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:13Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62942
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18355
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace filmového festivalu Finále Plzeň. Teoretická část práce se zaměřuje na více či méně související poznatky z oblasti event marketingu a marketingové komunikace. Tyto poznatky jsou čerpány z odborné literatury. Praktická část práce obsahuje představení nositele eventu i samotný event. Práce se dále zaměřuje na zpracování výstupů z provedeného marketingové výzkumu, který probíhal formou osobního dotazování. V závěru práce jsou tyto výstupy stručně shrnuty a na jejich základě jsou navrhnuty zlepšující opatření, která mohou být nápomocna pořadatelům při realizaci příštího ročníku.cs
dc.format67 s. (90 720 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=62942-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecteventcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.titleAnalýza marketingové komunikace vybraného eventucs
dc.title.alternativeAnalysis of promotion of a selected eventen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe subject of the bachelor thesis is an analysis of the promotion of the film festival Finale Plzeň. A ground of promotion and event marketing is briefly described in the theoretical part. Practical part mostly provides information about the event. The thesis also gives a data based on the marketing research, which was one of the methods how was event analysed. This research had form of a personal questionnaire. The results from the analysis are summarised in the conclusions. All the recommendations are compiled on the analysis results and could help organizers to improve the event in following years.en
dc.subject.translatedeventen
dc.subject.translatedevent marketingen
dc.subject.translatedpromotionen
dc.subject.translatedmarketing researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Tesarek_K13B0285P.pdfPlný text práce1,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-tesarek_v.pdfPosudek vedoucího práce705,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Tesarek_O.pdfPosudek oponenta práce592,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Tesarek_P.pdfPrůběh obhajoby práce189,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18355

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.