Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorHeligrová, Kateřina
dc.contributor.refereeHommerová, Dita
dc.date.accepted2015-06-08
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:18Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:18Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62996
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18366
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá image vybrané společnosti. Práce je zaměřena zejména na analýzu image. V první části práce pojednává o teorii image a firemní identity, chování spotřebitele a analýze image. V druhé části je představena společnost Natur House s. r. o., metody analýzy image a klíčová analýza image společnosti Natur House s. r. o. Finální část je věnována výsledkům analýzy a návrhům na zlepšení image společnosti Natur House s. r. o.cs
dc.format53 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=62996-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectimagecs
dc.subjectfiremní identitacs
dc.subjectspolečnost natur house s. r. o.cs
dc.titleImage společnosti Natur House s.r.o.cs
dc.title.alternativeImage of the company Natur House s. r. o.en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis deals with the image of the selected company. The thesis focuses mainly on the analysis of image. Thesis deals with theory of image and corporate identity, behavior of consumer and the analysis of image in first part. In second part there is introduced the company Natur House s. r. o., methods of the analysis of image and the key analysis of the company Natur House s. r. o. Final section is focused on results of the analysis and proposals for improvement image of the company Natur House s. r. o.en
dc.subject.translatedimageen
dc.subject.translatedcorporate identityen
dc.subject.translatedthe company natur house s. r. o.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_ Katerina Heligrova.pdfPlný text práce1,64 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Heligrova_V.pdfPosudek vedoucího práce681,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Heligrova_O.pdfPosudek oponenta práce586,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Heligrova_P.pdfPrůběh obhajoby práce186,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18366

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.