Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Sovová, Pavla | |
dc.contributor.author | Tymlová, Sandra | |
dc.date.accepted | 2015-05-18 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:45:44Z | - |
dc.date.available | 2014-06-13 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:45:44Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-15 | |
dc.identifier | 61927 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/18399 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá rozvojem předčtenářských dovedností u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Teoretická část se věnuje předčtenářské gramotnosti a sociálnímu znevýhodnění. Praktická část představuje diagnostiku dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí, jejich kazuistiky a především návrhy pro rozvoj předčtenářských dovedností u těchto dětí. | cs |
dc.format | 61 s. (85 310 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=61927 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | předčtenářská gramotnost | cs |
dc.subject | sociální znevýhodnění | cs |
dc.subject | diagnostika | cs |
dc.subject | kazuistika | cs |
dc.title | Rozvoj předčtenářské gramotnosti u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí | cs |
dc.title.alternative | Development of pre-reading literacy in children from social disadvantaged enviroment | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis deals with the development of pre-reading skills of children from socially disadvantaged backgrounds. The theoretical part deals with pre-reading literacy and social disadvantage. The practical part presents the diagnosis of children from socially disadvantaged backgrounds, their casuistry and most importantly propose the development of pre-reading skills among these children. | en |
dc.subject.translated | pre-reading literacy | en |
dc.subject.translated | social disadvantage | en |
dc.subject.translated | diagnostics | en |
dc.subject.translated | kasuistry | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP - Sandra Tymlova.pdf | Plný text práce | 3,31 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Tymlova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 42,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Tymlova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 47,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Tymlova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/18399
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.