Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSkálová, Petra
dc.contributor.authorKůtková, Sandra
dc.contributor.refereeTaušl Procházková, Petra
dc.date.accepted2015-06-08
dc.date.accessioned2016-03-15T08:46:21Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:46:21Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier57619
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18447
dc.description.abstractPráce hodnotí efektivnost obchodního plánu společnosti Maddalena CZ s. r. o. V úvodní části jsou shrnuty náležitosti podnikatelského plánu a obchodního plánu. Je definována také SWOT analýza. Druhá část stanovuje tržní diagnózu, tržní prognózu, plánování cílů, marketingový mix, sestavení rozpočtu firmy. Na základě této analýzy je zhodnocen obchodní plán a jsou definována slabá místa podniku s využitím SWOT analýzy. Součástí práce jsou návrhy na zefektivnění obchodního plánu, které vycházejí z předchozích analýz. Ty by měly vést ke zvýšení tržeb v oblasti poskytování služeb a snížit náklady firmy.cs
dc.format85 s. (129 719 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectobchodní pláncs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectslabá místacs
dc.subjectzefektivněnícs
dc.titleZhodnocení efektivnosti obchodního plánucs
dc.title.alternativeEvaluation of the Effectiveness of Business Planen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to evaluate the business plan effectiveness of the selected company Maddalena CZ s. r. o. A general overview of business plan and its key elements including SWOT analysis is in the introduction. The practical part includes market diagnosis, market outlook, planning goals, marketing mix, budgeting, SWOT and financial analysis of the company based on the findings of preceding analysis. A list of on strealing the business plan was prepared, (based on the current business plan, evaluation, SWOT and financial analysis. Those proposals should increas sales in the service provision and reduce cosi of the company.en
dc.subject.translatedbusiness planen
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedweaknessesen
dc.subject.translatedstreamliningen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Kutkova_2015.pdfPlný text práce2,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_kutkova_VP.PDFPosudek vedoucího práce2,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_kutkova_OP.pdfPosudek oponenta práce729,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-kutkova_BP.PDFPrůběh obhajoby práce793,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18447

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.