Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJermář, Milan
dc.contributor.authorCimická, Ivana
dc.contributor.refereeEgerová, Dana
dc.date.accepted2015-01-26
dc.date.accessioned2016-03-15T08:47:51Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:47:51Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2014-12-12
dc.identifier58199
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18606
dc.description.abstractPředložená diplomová práce pojednává o významu firemní kultury při implementaci strategie společnosti ŠKODA TRANSPORTATION a.s. konkrétně úseku Výroba. První část obsahuje představení společnosti a její strategická východiska, následují strategické analýzy a výběr vhodné strategie. V další kapitole je strategie implementována pomocí metodiky Balanced Scorecard. Následující kapitoly již pojednávají o firemní kultuře, nejdříve teoreticky, poté následuje praktické zaměření na společnost. Je stanovena žádoucí firemní kultura pro celou společnost ŠKODA TRANSPORTATION a.s., následně je charakterizována její současná podoba. Podrobněji je analyzována kultura v úseku Výroba, která je dále porovnávaná s žádoucí kulturou. Poslední část je věnována vlastním návrhům na provedení změn podporujících dosažení žádoucí firemní kultury pro stanovené cíle.cs
dc.format120 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=58199-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfiremní kulturacs
dc.subjectstrategie firmycs
dc.subjectbalanced scorecardcs
dc.subjectzměna firemní kulturycs
dc.titleFiremní kultura - její role v implementaci strategie firmycs
dc.title.alternativeCorporate culture - its role in the implementation of company strategyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis discusses the importance of corporate culture in the implementation strategy of the company ŠKODA TRANSPORTATION Inc. specifically the section Production. The first part contains presentation of the company and its strategic way outs followed by strategic analysis and choosing the appropriate strategy. In the next chapter the strategy is implemented by using the Balances Scorecard methodology. Next chapters deal with the corporate culture, first theoretically followed by practical focus on the company. There is set the required corporate culture for the whole company ŠKODA TRANSPORTATION Inc., then its present form is characterized. In more detail there is analysed the culture of section Manufacturing/Production, which is then compared with the required culture. The last part is devoted to own suggestions to make changes supporting the achievement of the required corporate culture for set goals.en
dc.subject.translatedcorporate cultureen
dc.subject.translatedcorporate strategyen
dc.subject.translatedbalanced scorecarden
dc.subject.translatedcorporate culture changeen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Cimicka_DP.pdfPlný text práce2,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-cimicka_VP.PDFPosudek vedoucího práce1,91 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-cimicka_OP.PDFPosudek oponenta práce2,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-cimicka.PDFPrůběh obhajoby práce861,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18606

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.