Název: | Regionální geografie států Guinejského zálivu - projektové vyučování s využitím interaktivní tabule |
Další názvy: | Regional geography of the Guinea golf countries - project-based teaching using interactive board |
Autoři: | Hoskovcová, Michaela |
Vedoucí práce/školitel: | Čechurová, Monika |
Oponent: | Stacke, Václav |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/19438 |
Klíčová slova: | regionální geografie;západní afrika;státy guinejského zálivu;projektové vyučování;výukový projekt;interaktivní tabule;analýza učebnic |
Klíčová slova v dalším jazyce: | regional geography;west africa;states gulf of guinea;project teaching;educational project;interactive whiteboard;analysis of students books |
Abstrakt: | Diplomová práce na téma Regionální geografie států Guinejského zálivu - projektové vyučování s využitím interaktivní tabule se skládá z několika částí. První částí je geografický výzkum spočívající ve sběru, analýze, komparaci a vizualizaci sekundárních dat a informací o státech Guinejského zálivu. V teoretické části je představena fyzicko-geografická a socioekonomická charakteristika států Guinejského zálivu. Jedním z cílů této práce je obsahová analýza pěti učebnic zeměpisu pro střední školy, konkrétně těch částí, které se týkají Afriky. Účelem obsahové analýzy učebnic je ucelená představa o tom, jakým způsobem a do jaké míry jsou informace o Guinejském zálivu zpracovány. Další část diplomové práce je zaměřena na projektové vyučování, které je zde krátce teoreticky představeno. Následně popisuje přípravu a realizaci navrženého výukového projektu Západní Afrika po proudu Nigeru, aneb jak se žije na pobřeží Guinejského zálivu, který byl ověřen v praxi. V závěru této diplomové práce je zhodnocení projektu jeho přínos pro žáky. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis on Regional Geography States Gulf of Guinea the project teaching using interactive whiteboards consists of several constituent parts. The first part is a geographic research involving the collection, analysis, comparison and visualization of secondary data and information about the US Gulf of Guinea. The theoretical part of the thesis is focused on the physical geographic and socio-economic characteristics of the States Gulf of Guinea. The main goal of this thesis is the content analysis of five geography student´s books for secondary schools, particularly parts concerning Africa. The purpose of the content analysis of these student´s books is a comprehensive idea of how and to what extent are the information of the Gulf of Guinea processed. The following part of the thesis is focused on project-based learning, which is theoretically presented. Moreover, there is also described the preparation and implementation of the proposed educational project "West Africa downstream of Niger, or how to live on the Gulf of Guinea", which has been verified in practice. The evaluation of the project´s contribution to the pupils is summarized in the final part of the thesis. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAP) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace M. Hoskovcova.pdf | Plný text práce | 3 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Hoskovcova_vedDP.docx | Posudek vedoucího práce | 42,42 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít |
oponent-hoskovcova_opoDP.docx | Posudek oponenta práce | 43,15 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Hoskovcova.pdf | Průběh obhajoby práce | 332,4 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19438
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.