Název: Regionální geografie států Guinejského zálivu - projektové vyučování s využitím interaktivní tabule
Další názvy: Regional geography of the Guinea golf countries - project-based teaching using interactive board
Autoři: Hoskovcová, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Čechurová, Monika
Oponent: Stacke, Václav
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19438
Klíčová slova: regionální geografie;západní afrika;státy guinejského zálivu;projektové vyučování;výukový projekt;interaktivní tabule;analýza učebnic
Klíčová slova v dalším jazyce: regional geography;west africa;states gulf of guinea;project teaching;educational project;interactive whiteboard;analysis of students books
Abstrakt: Diplomová práce na téma Regionální geografie států Guinejského zálivu - projektové vyučování s využitím interaktivní tabule se skládá z několika částí. První částí je geografický výzkum spočívající ve sběru, analýze, komparaci a vizualizaci sekundárních dat a informací o státech Guinejského zálivu. V teoretické části je představena fyzicko-geografická a socioekonomická charakteristika států Guinejského zálivu. Jedním z cílů této práce je obsahová analýza pěti učebnic zeměpisu pro střední školy, konkrétně těch částí, které se týkají Afriky. Účelem obsahové analýzy učebnic je ucelená představa o tom, jakým způsobem a do jaké míry jsou informace o Guinejském zálivu zpracovány. Další část diplomové práce je zaměřena na projektové vyučování, které je zde krátce teoreticky představeno. Následně popisuje přípravu a realizaci navrženého výukového projektu Západní Afrika po proudu Nigeru, aneb jak se žije na pobřeží Guinejského zálivu, který byl ověřen v praxi. V závěru této diplomové práce je zhodnocení projektu jeho přínos pro žáky.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis on Regional Geography States Gulf of Guinea the project teaching using interactive whiteboards consists of several constituent parts. The first part is a geographic research involving the collection, analysis, comparison and visualization of secondary data and information about the US Gulf of Guinea. The theoretical part of the thesis is focused on the physical geographic and socio-economic characteristics of the States Gulf of Guinea. The main goal of this thesis is the content analysis of five geography student´s books for secondary schools, particularly parts concerning Africa. The purpose of the content analysis of these student´s books is a comprehensive idea of how and to what extent are the information of the Gulf of Guinea processed. The following part of the thesis is focused on project-based learning, which is theoretically presented. Moreover, there is also described the preparation and implementation of the proposed educational project "West Africa downstream of Niger, or how to live on the Gulf of Guinea", which has been verified in practice. The evaluation of the project´s contribution to the pupils is summarized in the final part of the thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace M. Hoskovcova.pdfPlný text práce3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hoskovcova_vedDP.docxPosudek vedoucího práce42,42 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
oponent-hoskovcova_opoDP.docxPosudek oponenta práce43,15 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
obhajoba-Hoskovcova.pdfPrůběh obhajoby práce332,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19438

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.