Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorRosůlek, Přemysl
dc.contributor.authorKreml, Karel
dc.contributor.refereeMertl, Jiří
dc.date.accepted2015-06-09
dc.date.accessioned2016-03-15T08:57:17Z-
dc.date.available2014-08-30cs
dc.date.available2016-03-15T08:57:17Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier61977
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19508
dc.description.abstractTato práce řeší otázku metod a nástrojů politického marketingu, které byly užity pro první a druhou kampaň Baracka Obamy v prezidentských volbách v letech 2008 a 2012. Práce z tohoto hlediska tyto kampaně porovnává. Cílem je zjistit, zda byly nástroje a metody jiné, případně užité jinak, a pokud ano, jak. V první části popisujeme nástroje a metody online fundraisingu v obecné rovině, poté vysvětlujeme pět základních fundraisingových strategií podle fundraisingového specialisty Mala Warwicka. V druhé části analyzujeme první a druhou prezidentskou kampaň Baracka Obamy na základě marketingových metod a nástrojů užitých Warwickem ve svých strategiích. V závěru porovnáváme všechny nástroje a metody mezi sebou.cs
dc.format62 s. (112 134 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectonline politický marketingcs
dc.subjectfundraisingcs
dc.subjectprezidentská volební kampaňcs
dc.subjectspojené státy americkécs
dc.subjectbarack obamacs
dc.subjectmarketingové metody a nástrojecs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectfinancování volební kampaněcs
dc.titleKomparace strategií online politického marketingu za účelem fundraisingu prezidentských kampaní Barracka Obamy v letech 2008 a 2012cs
dc.title.alternativeComparation of online strategies of political marketing in relation to fundraising for Barrack Obama's campaigns in 2008-2012en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programPolitologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with a question of political marketing tools and methods, which were used for fundraising of the first and the second campaign of Barack Obama, for presidential elections in 2008 and 2012. Our work also compares both campaigns. The aim is to find out if the tools and methods were different or were used differently, and if so, we ask "how". In the first part we describe online fundraising tools and methods in general, and then we explain five basic fundraising strategies according to fundraising specialist Mal Warwick. In the second part we analyze the first and the second presidential campaign of Barack Obama based on marketing tools and methods used by Warwick in his strategies. In conclusion we compare all tools and methods with each other.en
dc.subject.translatedonline political marketingen
dc.subject.translatedfundraisingen
dc.subject.translatedpresidential election campaign inen
dc.subject.translatedunited states of americaen
dc.subject.translatedbarack obamaen
dc.subject.translatedmarketing methods and toolsen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedfunding election campaignsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Karel_Kreml_2015.pdfPlný text práce942,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Kreml_ved.docxPosudek vedoucího práce33,72 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
oponent-Kreml_opo.docxPosudek oponenta práce45,81 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
obhajoba-Kreml.pdfPrůběh obhajoby práce260,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19508

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.