Název: Představy čísla u dětí předškolního věku
Další názvy: Preschool children's conception of the number
Autoři: Chalupová, Veronika
Vedoucí práce/školitel: Pěchoučková, Šárka
Oponent: Hrabětová, Regina
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19790
Klíčová slova: matematika;předškolní věk;předškolní vzdělávání;význam čísla;předmatematická výchova
Klíčová slova v dalším jazyce: mathematics;preschoolage;preschool education;significance of numbers;mathematical education in kindergarten
Abstrakt: Cílem bakalářské práce bylo zjistit úroveň číselných představ u dětí předškolního věku. V teoretické části je uvedena teorie, která se vztahuje k tématu dané práce, v metodologické části jsou vytvořeny úkoly, které ověřují rozvoj číselných představ u dětí předškolního věku v praxi. V experimentální části jsou zaznamenány výsledky experimentu. Je zde popsána i jeho úspěšnost a celkové zhodnocení všech úkolů.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of the undergraduate thesis is to determinate the level of number ideas in preschool education. The theoretical part is about the theory which relates with the theme of the treatise, the methodological part presents tasks which check the level of number ideas in preschool education in practice. The experimental part records the results of the experiment and describes its success rate and rating of it.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarskaprace.pdfPlný text práce1,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hodnoceni Chalupova037.pdfPosudek vedoucího práce424,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-XXIV. Chalupova_Oponentni posudek bakalarske prace.pdfPosudek oponenta práce38,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Chalupova protokol074.pdfPrůběh obhajoby práce124,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19790

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.