Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková, Šárka
dc.contributor.authorJančová, Martina
dc.contributor.refereeCoufalová, Jana
dc.date.accepted2015-05-22
dc.date.accessioned2016-03-15T09:00:17Z-
dc.date.available2014-05-20cs
dc.date.available2016-03-15T09:00:17Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-13
dc.identifier60646
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19793
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Vnímání času u dětí v mateřské škole" je rozdělená do tří částí- teoretické, metodologické a experimentální. V teoretické části je popsáno předškolní období, předmatematické představy v mateřské škole, vnímání, pojem čas a vnímání času. Metodologická část obsahuje cíle experimentu, použité metody, podmínky, přípravu a zadání experimentu, terminologii a kritéria hodnocení. V experimentální části je popsán experiment s deseti dětmi z 64. mateřské školy. Výzkum byl prováděn pomocí pěti aktivit týkajících se vnímání času. Jednotlivé úkoly byly vyhodnoceny podle předem stanovených kritérií.cs
dc.format47 s. (63 182 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=60646-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředškolní obdobícs
dc.subjectpředmatematické představycs
dc.subjectpojem čascs
dc.subjectvnímání časucs
dc.subjectmateřská školacs
dc.titleVnímání času u dětí v mateřské školecs
dc.title.alternativeChildren's perception of time in kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis is focused on the topic "Children's perception of time in kindergarten". It is divided into three parts - theoretical, methodological and experimental. The theoretical section describes the preschool period, pre-mathematics concepts, perception, concept of time and time perception. The methodological part describes the terms and conditions of the experiment, its methods, terminology and its complete preparation, accompanied with the evaluation criteria. The experimental part describes the experiment with ten children from the 64th nursery school. The research was conducted by using five activities related to the perception of time. Individual tasks were evaluated according to predetermined criteria.en
dc.subject.translatedpreschool perioden
dc.subject.translatedpre-mathematics conceptsen
dc.subject.translatedconcept of timeen
dc.subject.translatedtime perceptionen
dc.subject.translatedkindergartenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Jancova_Martina.pdfPlný text práce1,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hodnoceni Jancova043.pdfPosudek vedoucího práce325,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Posudek Jancova040.pdfPosudek oponenta práce546,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Jancova protokol072.pdfPrůběh obhajoby práce130,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19793

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.