Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Wittmann, Julia | |
dc.contributor.author | Kurzová, Ivana | |
dc.contributor.referee | Tonsern, Clemens | |
dc.date.accepted | 2015-08-28 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:00:58Z | |
dc.date.available | 2013-12-06 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:00:58Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-30 | |
dc.identifier | 59962 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19850 | |
dc.description.abstract | Tématem této diplomové práce je osvojování cizích jazyků v Evropské unii na příkladu projektů, které podporují přeshraniční spolupráci. Jedním z cílů práce bylo ukázat, jak je výuka cizích jazyků podporována Evropskou unií od roku 2000. V praktické části diplomové práce byly představeny a analyzovány vybrané přeshraniční projekty. Na základě toho bylo zjištěno, v čem se shodují a liší cíle Evropské unie o oblasti výuky cizích jazyků a cíle projektů založených na přeshraniční spolupráci. | cs |
dc.format | 76 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | de |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59962 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | učení jazyků | cs |
dc.subject | nadnárodní školní projekty | cs |
dc.subject | jazyková rozmanitost | cs |
dc.title | Fremdsprachenlernen in der EU am Beispiel von grenzüberschreitenden Schulprojekten | cs |
dc.title.alternative | Language learning in the EU based on the example of transnational school projects | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis focuses on language learning in the EU based on the example of transnational school projects. The aim of the present paper is to demonstrate how the language learning in the EU is supported since 2000. The selected transnational school projects were introduced and analysed in the practical part of the theses. The similarities and differences between aims of the EU and aim of the transnational school projects were determined. | en |
dc.subject.translated | language learning | en |
dc.subject.translated | transnational school projects | en |
dc.subject.translated | language diversity | en |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KNJ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP_Ivana_Kurzova.pdf | Plný text práce | 1,3 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-Kurzova_vp.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,34 MB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-Kurzova_op.pdf | Posudek oponenta práce | 1,71 MB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-Kurzova_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 281,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/19850
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.