Název: Obsah učiva pracovních sešitů pro výuku německého jazyka na 1. stupni základních škol
Další názvy: Workbook content appropriate for teaching of German for lower classes of elementary schools
Autoři: Becková, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Krbůšková, Věra
Oponent: Wagnerová, Jarmila
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19852
Klíčová slova: řečové dovednosti;gramatika;pracovní sešit;jazykové prostředky;čtení;morfologie;fonetika;cvičení;ortografie;reálie
Klíčová slova v dalším jazyce: speaking and writing skills;grammar;workbook;language means;reading;morphology;phonetics;exercise;ortography;geographical facts
Abstrakt: Předmětem této diplomové práce je zhodnocení obsahu učiva v pracovních sešitech německého jazyka pro 1. stupeň základní školy z hlediska základních kritérií jazyka, a to z hlediska jazykových prostředků, řečových dovedností a reálií. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá obecnou charakteristikou, klasifikací, rozsahem a obsahem základních kritérií týkajících se výuky německého jazyka. Praktická část je dále rozdělena do dvou celků a zabývá se analýzou cvičení obsažených v pracovních sešitech. Tato analýza se týká procentuálního zastoupení jazykových prostředků, řečových dovedností a reálií ve cvičeních v pracovních sešitech. První celek se soustřeďuje na obecnou charakteristiku kritérií jazyka a jejich zastoupení v pracovních sešitech, ve druhém je podrobněji analyzován pracovní sešit, který využívám při vlastní výuce.
Abstrakt v dalším jazyce: The subject of this graduate thesis is to evaluate the learning content in the workbooks of German language for lower elementary schools from the point of view of basic language criteria, such as language means, speaking and writing skills and geographical facts. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the general characteristics, classification, extend and content of basic criteria concerning German language teaching. The practical part is subdivided into two sections and deals with the analysis of exercises included in the workbooks. This analysis concerns the percentage representation of language means, speaking and writing skills and geographical facts in all the exercises included in the workbooks. The first section focuses on general characteristics of language criteria and its proportional representation in the workbooks, the second section analyses the workbook I work with while teaching.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Beckova.pdfPlný text práce1,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Beckova_vp.pdfPosudek vedoucího práce907,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Beckova_op.pdfPosudek oponenta práce753,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Beckova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce239,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19852

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.