Název: Výchova ke zdraví žáků v podmínkách odborného vzdělávání
Další názvy: Health education of pupils in terms of vocational training
Autoři: Šledrová, Radka
Vedoucí práce/školitel: Svoboda, Michal
Oponent: Jiřincová, Božena
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19860
Klíčová slova: zdraví;výchova ke zdraví;vzdělávání ke zdraví;životní styl;životní prostředí;zdravotní stav člověka
Klíčová slova v dalším jazyce: health;health education;education;health;lifestyle;environment;health of a person
Abstrakt: Bakalářskou práci jsem zaměřila na zjištění úrovně studentů ISŠ Stod v oblasti k výchově ke zdraví, a o vhodném začlenění pohybu do denního režimu. V první části se zabývám teorií z hlediska vědních disciplín. Porovnání teoretických a praktických zkušeností jsem aplikovala výzkumnou sondu na studenty ISŠ Stod. Cílem závěrečné práce bylo zjistit úroveň informovanosti studentů o vztahu zdraví a pohybu, a o důležitosti aktivního pohybu a jeho vlivu na zdraví jednotlivce. Z výzkumu vyplývá, že 15% studentů nemá rádo aktivní pohyb ani ve škole a ani ve volném čase. Dvě třetiny studentů se ve volném čase rádi dobrovolně aktivně pohybují. Zbylá část studentů se pravidelně nepohybuje, ale pohybu se nevyhýbá. Při porovnání prvního a čtvrtého ročníku, byla u čtvrtého ročníku prokázána rostoucí úroveň informovanosti a osobní zralosti o vztahu zdraví a pohybu.
Abstrakt v dalším jazyce: Bachelor's thesis I focused on finding the level of students ISŠ Stod in the health education, and appropriate integration of movement into daily routine In the first part I deal with the theory in terms of disciplines Comparison of theoretical and practical experience, I applied research probe to students of High school of ISŠ Stod. The target of the final work was level of awareness of students about the relationship about healthy and movement, lifestyle and about importance of active movement and its impact to individual health. Research discovered 15% of students do not like active movement in school and in their free time too. Two-thirds of students in free time like doing movements and they doing it from their own pushingness. The left part od students does not doing movements constantly but they do not avoid to movements. When comparing the first class and fourth class it was ascertained growing level of awareness and personal maturity about relationship to health and movement.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Radka_Sledrova.pdfPlný text práce1,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Sledrova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce406,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Sledrova - oponent.pdfPosudek oponenta práce284,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Sledrova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce103,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19860

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.