Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHoleček, Václav
dc.contributor.authorBoháčová, Aneta
dc.contributor.refereeJiřincová, Božena
dc.date.accepted2012-05-31
dc.date.accessioned2013-06-19T06:24:16Z-
dc.date.available2009-12-04cs
dc.date.available2013-06-19T06:24:16Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier37069
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/1987
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o specifickém druhu sociální interakce mezi žáky a vyučovanými předměty. Teoretická část práce se zabývá výchozími edukačními modely práce, osobností žáka a některými determinantami postojů žáků k vyučovaným předmětům. V praktické části jsou prezentována specifika a proměny postojů žáků SŠ k jednotlivým vyučovacím předmětům z pohledu sledovaných faktorů a některých bio-psycho-sociálních determinant, analyzovány testované proměnné dotazníkové metody a je v ní rozebírána problematika školní nudy. Výsledky práce jsou určeny k dalšímu zpracování.cs
dc.format293 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectedukační procescs
dc.subjectinterakce mezi žáky a školoucs
dc.subjectinterakce mezi žáky a školními předmětycs
dc.subjectpostoje žáků ke školním předmětůmcs
dc.subjectintersexuální rozdíly v postojích ke školním předmětůmcs
dc.subjectproměny postojů žáků ke školním předmětůmcs
dc.subjectproměny v postojích dívek ke školním předmětůmcs
dc.subjectproměny v postojích chlapců ke školním předmětůmcs
dc.subjectHrabalův dotazník postojů žáků ke školním předmětůmcs
dc.subjectnuda ve školecs
dc.titleSpecifika a proměny postojů žáků SŠ ke školním předmětůmcs
dc.title.alternativeSpecifics and transformations of secondary school student´s attitudes to school subjectsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis discusses a special kind of social interaction between students and their school subjects. The theoretic part describes the initial educational processes, student´s personality and some determinants of student´s attitudes to school subjects. The explorative part represents the core of the diploma work. The specifics and transformations of secondary school student´s attitudes to school subjects are presented from perspective of questionnaire´s factors and some bio-psycho-social deteminats. There are analysis of questionnaire´s variables and school´s boredom phenomenon examined in the next section of this part. Final data results are intended for further processing.en
dc.subject.translatededucational processen
dc.subject.translatedinteraction between students and their secondary schoolen
dc.subject.translatedinteraction between students and their school subjectsen
dc.subject.translatedstudent´s attitudes to school subjectsen
dc.subject.translatedsex differences as one determinant of student´s attitudes to school subjectsen
dc.subject.translatedtransformations of secondary school student´s attitudes to school subjectsen
dc.subject.translatedtransformations of girl´s attitudes to school subjectsen
dc.subject.translatedtransformations of boy´s attitudes to school subjectsen
dc.subject.translatedHrabal´s questionnaire of student´s attitudes to school subjectsen
dc.subject.translatedschool´s boredomen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Bohacova, 2012.pdfPlný text práce2,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bohacova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce366,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bohacova - oponent.pdfPosudek oponenta práce324,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bohacova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce144,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/1987

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.