Název: Možnosti výtvarných činností v rozvoji prostorové představivosti ve výtvarné výchově předškoláků
Další názvy: Options art activities in the development of spatial imagination in art education preschool
Autoři: Bradnová, Hana
Vedoucí práce/školitel: Podlipský, Rudolf
Oponent: Lukavský, Jindřich
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20046
Klíčová slova: vývoj dítěte předškolního věku;charakteristika a rozvoj prostorové představivosti;vnímání prostoru;zobrazení prostoru;analýza děl
Klíčová slova v dalším jazyce: development of preschool-age children;characteristic and progress of three-dimensional imagination;space perception;space depiction;analysis of artwork
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o rozvoji prostorové představivosti u dětí předškolního věku. Je zaměřena na tvorbu výtvarných úkolů, které mají za úkol přispět k tomuto rozvoji. V teoretické části se zabývá vývojem dítěte a tím, jak děti prostor vnímají a zobrazují. Dále se zabývá analýzou jejich výtvarných děl.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor's work is about development of three-dimensional imagination with preschool children. It is focused on creation of artwork tasks with an objective to contribute to the development. Theoretical part looks into child's general development and the way children perceive space and depict it. Futher on, it deals with analysis of children'artwork.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Bradnova.pdfPlný text práce8,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-SCAN - Bradnova Hana - vedouci - Podlipsky - 2015.pdfPosudek vedoucího práce847,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-SCAN - Bradnova Hana - oponent - Lukavsky - 2015.pdfPosudek oponenta práce1,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Prubeh obhajoby - Bradnova Hana 2015.pdfPrůběh obhajoby práce530,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20046

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.