Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorKrbcová, Markéta
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2016-6-2
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:25Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:20:25Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-21
dc.identifier67710
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23240
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá výzkumem vybraných produktů pomocí conjoint analýzy. Cílem práce je zjistit preference u vybrané cílové skupiny na zvolených produktech Plzeňského Prazdroje a toto zjištění interpretovat a navrhnout doporučení. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část obsahuje tři kapitoly, které se věnují vymezení základních pojmů marketingového výzkumu se zaměřením na výzkum spotřebitelů, dále pak výzkumnému procesu a conjoint analýze. Empirická část je zaměřena na přípravu a realizace výzkumu vybraných produktů pomocí conjoint analýzy na zvoleném příkladu. V této části je uvedena diskuse o získaných výstupech a celkové shrnutí výzkumu v podobě Executive Summary.cs
dc.format102 s. (147 422 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýzkumný procescs
dc.subjectconjoint analýzacs
dc.subjectpreferencecs
dc.subjectfull-factorial designcs
dc.subjectfractional factorial designcs
dc.titleVýzkum produktu pomocí conjoint analýzycs
dc.title.alternativeResearch of product using conjoint analysisen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis engages in research of selected products using conjoint analysis. The aim of this thesis is to find out respondents preferences of a target group on products of the company named Plzeňský Prazdroj and to interpret the results and to suggest recommendation. The diploma thesis is divided into two parts - theoretical and empirical. The theoretical part contains three chapters that explain a definition of basic terms of marketing research focuses on customer research and a research process and conjoint analysis. The empirical part focuses on preparation and realization research of selected products by using conjoint analysis on the chosen example. In this part of diploma thesis there is a discussion about gained results and the overall summary of research in the form of Executive Summary.en
dc.subject.translatedresearch processen
dc.subject.translatedconjoint analysisen
dc.subject.translatedpreferencesen
dc.subject.translatedfull-factorial designen
dc.subject.translatedfractional factorial designen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Krbcova.pdfPlný text práce1,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krbcova_V.pdfPosudek vedoucího práce766,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krbcova_o.pdfPosudek oponenta práce974,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krbcova_P.pdfPrůběh obhajoby práce181,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23240

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.