Title: Detekce procesu učení z elektrofyziologických dat
Other Titles: Detection of learning process from electrophysiological data
Authors: Vacek, Vítězslav
Advisor: Mouček Roman, Ing. Ph.D.
Referee: Vařeka Lukáš, Ing.
Issue Date: 2016
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23846
Keywords: eeg;erp;psd;presentation;eeglab;erplab;učení;noty
Keywords in different language: eeg;erp;psd;presentation;eeglab;erplab;learning;music notes
Abstract: V tomto dokumentu navrhuji způsob měření a následně ověřuji, zda je možné s jeho pomocí detekovat učení z elektrofyziologických dat. Navrhuji a implementuji scénář měření experimentu a provedu jej na přiměřeně velkém vzorku lidí. Naměřená data zpracuji a zároveň se pokusím provést částečnou interpretaci výsledků měření. K měření elektrofyziologických dat a v jejich následné analýze použiji vybavení neuroinformatické laboratore KIV/NTIS P2.
Abstract in different language: In this document I am about to suggest a method of measurement and subsequently verify if its possible to detect the process of learning from electrophysiological data using this method. Next Im going to design and implement scenarios for this experiment. These scenarios will be tested on a reasonably large sample of people. Then the data will be processed and hypothesis will be formed. For measuring of electrophysiological data and its subsequent analysis I will use the equipment available in KIV/NTIS P2 the neuroinformatics laboratory.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VACEK-Vitezslav-2016.pdfPlný text práce3,42 MBAdobe PDFView/Open
A12B0527P-posudek.pdfPosudek oponenta práce373,27 kBAdobe PDFView/Open
A12B0527P-hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce300,29 kBAdobe PDFView/Open
A12B0527P-obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce95,4 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/23846

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.