Název: | Neurotizující faktory na SŠ |
Další názvy: | Neurotic factors at secondary school |
Autoři: | Málková, Jarmila |
Vedoucí práce/školitel: | Lovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Miňhová Jana, Doc. PhDr. CSc. |
Datum vydání: | 2016 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/24149 |
Klíčová slova: | neuroticismus;neurotické zátěže;adolescence;stresory;zátěžové situace. |
Klíčová slova v dalším jazyce: | neuroticism;neurotic disorders;adolescence;stress;school stress |
Abstrakt: | Diplomová práce byla zaměřena na výzkum faktorů neurotičnosti na střední škole. V teoretické části jsou charakterizovány neuroticismus a neurotické poruchy. Poté se problematika zaměřuje na vývojové období adolescence, stresory a zátěžové situace. Výzkum je koncipován jako dotazníkové šetření u adolescentů navštěvujících střední školu. K ověření navržených hypotéz jsme použili psychologické dotazníky EPQ R. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The diploma work has been focused on the research of factors of the neuroticism of the pupils at secondary school. The theoretical framework idefines the issue of neuroticism and neurotic disorders. The theoretical part deals with developmental characteristic of adolescence or even the issue of school load. The practical part analyzes adolescents´approach to this topic. To verify the suggested hypothesis, we used psychological questionnaires EPQ R. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP1 Malkova.pdf | Plný text práce | 934,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kopecka - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 451,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Malkova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 357,4 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Malkova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 107,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24149
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.