Název: Průřezové téma VMEGS v hodinách matematiky na 2. stupni ZŠ
Další názvy: VMEGS as a crosscutting theme in mathematics lessons
Autoři: Lang, Martin
Vedoucí práce/školitel: Kašparová Martina, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/24186
Klíčová slova: rámcový vzdělávací program;průřezová témata;vmegs;matematické úlohy;didaktické hry;aktivity v hodinách matematiky na zš
Klíčová slova v dalším jazyce: framework education programme;crosscutting themes;crosscutting theme vmegs;mathematical exercises;educational games;activities in mathematics lessons at primary school
Abstrakt: Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se postupně zabývá rámcovými vzdělávacími programy, průřezovými tématy a konkrétně průřezovým tématem VMEGS. V praktické části čtenář nalezne řadu matematických příkladů, pomocí kterých lze VMEGS realizovat. V poslední části je navržena matematická didaktická hra.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part discusses the framework education programmes, crosscutting themes and particulary crosscutting theme VMEGS. In the practical part the reader can find a lot of mathematical exercises, where VMEGS can be implemented. In the last part is suggested a mathematical educational game.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_PT VMEGS v hodinach matematiky na 2.stupni ZS_Martin LANG.pdfPlný text práce7,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni_lang_fin.pdfPosudek vedoucího práce38,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek diplomove prace Martina Langa.pdfPosudek oponenta práce130,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lang protokol253.pdfPrůběh obhajoby práce205,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24186

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.