Název: | Multimediální technologie v mateřské škole |
Další názvy: | Multimedia technology in the kindergarten |
Autoři: | Verbovský, Martin |
Vedoucí práce/školitel: | Krotký Jan, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Honzíková Jarmila, Doc. PaedDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2016 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/24492 |
Klíčová slova: | multimediální technologie;mateřská škola;tablet;interaktivní tabule;počítač;předškolní děti;multimédia;interaktivní multimédia |
Klíčová slova v dalším jazyce: | multimedia technology;kindergarten;tablet;interactiv whiteboard;computer;preschool children;multimedia;interactive multimedia |
Abstrakt: | Bakalářská práce zpracovává téma Multimediální technologií v mateřské škole. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu multimédia a interaktivní média. Dále se práce zabývá tím, jak na multimediální technologie pohlíží Rámcový vzdělávací program předškolního vzdělávání, konkrétně zkoumá konkretizované očekávané výstupy. Dále se zabývá pohledem profesních kompetencí učitele mateřské školy na multimediální technologie. Práce se zabývá také multimediálními zařízeními, která by bylo možno použít v mateřské škole (konkrétně se zabývá interaktivní tabulí, tabletem a počítačem). Praktická část bakalářské práce je orientována na průzkum situace v mateřských školách ohledně materiálního vybavení škol a postoji učitelů a učitelek v těmto technologiím. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Bachelor work contains the topic of multimedia technology in kindergarten. The theoretical part gives the definition of multimedia and interactive media. Then the paper discusses how multimedia technology looks Framework educational program of preschool education, specifically examines concretized the expected outcomes. Further, it discusses the perspective of professional competencies of kindergarten teachers on multimedia technology. The work also deals with multimedia devices that could be used in kindergarten (specifically deals with interactive whiteboards, tablet and computer). The practical part is focused on examining the situation in kindergartens regarding material equipment of schools and the attitudes of teachers in these technologies. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Verbovsky_Martin.pdf | Plný text práce | 1,59 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hodnoceni vedouciho BP_Verbovsky.pdf | Posudek vedoucího práce | 52,35 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta BPVerbovsky.pdf | Posudek oponenta práce | 29,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Verbovsky319.pdf | Průběh obhajoby práce | 205,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24492
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.