Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLišková Štěpánka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorBabková, Regina
dc.contributor.refereeSlavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2016-5-25
dc.date.accessioned2017-02-21T09:50:05Z-
dc.date.available2015-6-11
dc.date.available2017-02-21T09:50:05Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-14
dc.identifier65614
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24519
dc.description.abstractTato bakalářská práce ve své teoretické části charakterizuje lidovou píseň. Z pohledu lidové písně srovnává předchozí a stávající koncepci předškolního vzdělávání, dokumenty a metodiky. Praktická část je zaměřena na začlenění lidové písně do vzdělávání dětí v mateřské škole Chrást, v konkrétním tematickém celku a v mimoškolních aktivitách. Využití lidových písní je popsáno v návaznosti na obsah teoretické části. Cílem bakalářské práce je poukázat na to, že repertoár lidových písní by měl být základem hudebních činností v předškolním vzdělávání.cs
dc.format63 s., XII s. Příloh (97 143 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectlidová píseňcs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectmetodikycs
dc.subjectmateřská školacs
dc.titleLidová píseň v MŠ Chrástcs
dc.title.alternativeFolk Song in Teaching in the Kindergarten Chrásten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis defines a folk song in its theoretical part. Folk song then represents the viewpoint for contrasting the previous and the contemporary conception of preschool education as well as documents and methodology books associated with these conceptions. Practical part presents the ways of incorporating folk songs into music-based teaching activities of kindergarten Chrást, both in a larger topic area covered at school and in activities taking place outside school. The way using folk songs in teaching is presented corresponds with main theses contained in theoretical part. The aim of this thesis is to support the claim that folk songs should form the basis for music-based teaching activities at kindergartens.en
dc.subject.translatedfolk songen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedmethodology booksen
dc.subject.translatedkindergartenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Babkova BP.pdfPlný text práce24,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Babkova_posudek_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce1,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Babkova_posudek_oponent.pdfPosudek oponenta práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Babkova_obhajoba.jpgPrůběh obhajoby práce187,54 kBJPEGZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24519

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.