Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCozlová Světlana, Mgr.
dc.contributor.authorŠkolová, Lucie
dc.contributor.refereeNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-9-2
dc.date.accessioned2017-02-21T09:50:50Z-
dc.date.available2015-6-15
dc.date.available2017-02-21T09:50:50Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-6-30
dc.identifier68675
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24550
dc.description.abstractPrvní teoretická část práce pojednávala o vývoji řeči. Opírala se o poznatky odborníků, kteří se ontogenezí řeči zabývali. Stejně tak zde byly představeny kategorie narušené komunikační schopnosti u dětí, které byly pro zmapování dané problematiky stěžejní. Nalezli jsme zde také poznatky týkající se logopedické intervence. Druhá praktická část nabídla výzkum na základě analýzy dokumentů od klinické logopedky týkající se počtu dětí trpící narušenou komunikační schopností. Na základě zjištěných výsledků jsem ověřovala, zda mnou navržené výzkumné hypotézy se potvrdily či vyvrátily. Součástí praktické části také byla problematika logopedické prevence v praxi i ve spolupráci s klinickou logopedkou v prostředí výzkumného objektu mateřské školy, kde pracuji.cs
dc.format48 s. (61902 znaků), X s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=68675-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnarušená komunikační schopnostcs
dc.subjectlogopedická intervencecs
dc.subjectlogopedická diagnostikacs
dc.subjectlogopedická prevencecs
dc.subjectlogopedická terapiecs
dc.titlePoruchy vývoje dětské řeči a možnosti nápravy v podmínkách mateřské školycs
dc.title.alternativeDisorders of the development of children's speech and redress in the conditions of kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe first theoretical part dealt with the development of speech. He is leaning on the findings of experts who dealt with the development of speech. Likewise, there were introduced category of communication skills in children that were for mapping the core of the issue. We also found evidence related to speech therapy intervention. The second - the practical part offering research based on analysis of documents from a clinical speech therapist regarding the number of children suffering from impaired communication abilities. Based on the results, I examined whether my proposed research hypotheses were confirmed or refuted. The practical part was the issue of speech therapy prevention in practice and in collaboration with clinical speech therapist in a research environment object second Kindergartens Horni Briza in which we operate.en
dc.subject.translateddisturbed communication abilityen
dc.subject.translatedspeech therapy interventionen
dc.subject.translatedspeech diagnosisen
dc.subject.translatedspeech therapy preventionen
dc.subject.translatedspeech therapyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Lucie Skolova.pdfPlný text práce4,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
skolova_cozlova.pdfPosudek vedoucího práce40,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
skolova_novakova.pdfPosudek oponenta práce65,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
skolova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce76,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24550

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.