Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSoukup, Radek
dc.contributor.authorŠimota, Jan
dc.contributor.refereeZítek, Jindřich
dc.date.accepted2012-06-07
dc.date.accessioned2013-06-19T06:29:29Z
dc.date.available2011-10-17cs
dc.date.available2013-06-19T06:29:29Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-11
dc.identifier47359
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2696
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je optimalizace servisních procesů ve firmě VSP Data a.s. Optimalizace je navržená pro pracoviště, kde probíhá servis mobilních telefonů společnosti HTC a to konkrétně pro českou a slovenskou republiku. První část této práce se zabývá teoretickým rozborem nástroje pro zlepšování kvality Six Sigma a řízení Six Sigma projektu prostřednictvím metodiky DMAIC. Druhá část obsahuje představení firmy VSP Data a.s. a případovou studii. Případová studie zahrnuje popis nynějšího stavu procesů, definici cílů a požadavků zákazníka a na závěr návrhy optimalizace. Na závěr jsou také shrnuta všechna navrhovaná řešení. Shrnutí obsahuje pozitiva a negativa při zavádění.cs
dc.format66 s. (13 005 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectVSP Data a.s.cs
dc.subjectserviscs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectservisní procescs
dc.subjectSix Sigmacs
dc.subjectDMAICcs
dc.subjectmobilní telefoncs
dc.subjectpožadavky zákazníkacs
dc.subjectcall centrumcs
dc.subjectservisní linkacs
dc.titleOptimalizace servisních procesů v konkrétním podniku s elektrotechnickou výroboucs
dc.title.alternativeRepair Service Process Optimization in a Particular Electrical Engineering Companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra technologií a měřenícs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe theme of this diploma thesis is the optimalization of repair processes in the company VSP Data a.s.. The optimalization is designed for the workplace, where mobiles are repaired. Concretely for Czech Republic and Slovakia. The first part of the thesis is focused on the theoretical analysis of tool Six Sigma and DMAIC methodology. These tools are used for improving the quality. The second part of the thesis includes the VSP Data representation and the case study. The case study includes the description of the actual situation of processes, the definition of targets, costumers requirements and the proposals of optimalization. At the end are these solutions also summarised. The implementation generates the positives and the negatives, which are also desribed in the last part of this thesis.en
dc.subject.translatedVSP Data a.s.en
dc.subject.translatedserviceen
dc.subject.translatedoptimalizationen
dc.subject.translatedservice processen
dc.subject.translatedSix Sigmaen
dc.subject.translatedDMAICen
dc.subject.translatedmobileen
dc.subject.translatedcustomer requirementsen
dc.subject.translatedcall centrumen
dc.subject.translatedservice lineen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KET)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Simota Jan, Optimalizace servisnich procesu v konkretnim podniku s elektrotechnickou vyrobou, Plzen 2012.pdfPlný text práce3,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simota_V.pdfPosudek vedoucího práce595,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simota_O.pdfPosudek oponenta práce605,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047359_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce175,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2696

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.