Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodroužek Ladislav, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorStrouhal, Lukáš
dc.date.accepted2017-6-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:05:00Z-
dc.date.available2015-12-11
dc.date.available2018-01-15T15:05:00Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-3-29
dc.identifier68986
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27751
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na badatelsky orientované vyučování ve výuce prvouky přírodovědy na základní škole. Teoretická část diplomové práce se věnuje zejména badatelsky orientované výuce, vymezuje pojmy související s badatelsky orientovanou výukou, objasňuje význam a podstatu badatelsky orientované výuky, popisuje role žáka a učitele při badatelsky orientované výuce, představuje vyučovací formy a metody v souvislosti s badatelsky orientovanou výukou, zabývá se pokusem a pozorováním, uvádí výčet programů, projektů, kampaní, asociací a dalších pomocníků napomáhajících badatelsky orientované výuce a prezentuje rámcové vzdělávací programy, přičemž pozornost je věnována rámcovému vzdělávacímu programu základního vzdělávání. Praktickou část diplomové práce tvoří zásobník pokusů do výuky prvouky a přírodovědy na ZŠ. Návrhy byly metodicky zpracovány a ve vybrané základní škole v Plzni byla ověřena jejich správnost a účinnost.cs
dc.format128 s., XLII s. (275 936 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectbadatelsky orientovaná výukacs
dc.subjectdemonstrační pokuscs
dc.subjectfrontální pokuscs
dc.subjectpokuscs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectprojekty napomáhající badatelsky orientované výucecs
dc.subjectrámcový vzdělávací programcs
dc.subjectškolní vzdělávací programcs
dc.subjectúrovně badatelsky aktivitcs
dc.subjectžákovský pokuscs
dc.titleBadatelství v primární škole v Plzeňském krajics
dc.title.alternativeResearch in primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy dissertation has been focused on enquiry-based learning during teaching science at basic school. The theoretical section of the dissertation has been particularly concentrated on the enquiry-based learning, defined the terms, described the meaning, marked pupils and teachers´ role in enquiry-based learning, presented teaching techniques and methods, engaged in experiment and observing, quoted the list of programmes, projects, campaigns, associations and other enquiry-based learning assistans, and presented school curriculum focused primarily on school curriculum at primary schools. The practical section of the dissertation has been created by a source of observation, experiments and activities for science subjects at primary school. The proposals have been systematically adapted and their correctness and effect have been verified at the primary school in Pilsen.en
dc.subject.translatedinquiry-based science educationen
dc.subject.translateddemonstration experimenten
dc.subject.translatedfrontal experimenten
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedobservationen
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedcurriculumen
dc.subject.translatedschool education planen
dc.subject.translatedgrade research activityen
dc.subject.translatedschool experimenten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
LUKAS STROUHAL_DIPLOMOVA PRACE_2017 - finalni - k odevzdani.pdfPlný text práce4,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strouhal VP156.pdfPosudek vedoucího práce1,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strouhal OP153.pdfPosudek oponenta práce599,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strouhal O202.pdfPrůběh obhajoby práce404,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27751

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.