Název: | Dramatická výchova na 1. stupni ZŠ a její integrace do všech předmětů ve 3. ročníku na ZŠ v Lokti nad Ohří |
Další názvy: | Drama class for primary school level and its integration to all subjects in year 3. |
Autoři: | Krejčí, Dagmar |
Vedoucí práce/školitel: | Gažáková Eva, MgA. Ph.D. |
Datum vydání: | 2017 |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/27758 |
Klíčová slova: | dramatická výchova;školní vzdělávací plán základní školy v lokti;základní škola;metody a techniky;integrace;vyučovací předměty;třetí třída;první stupeň |
Klíčová slova v dalším jazyce: | drama education;education plan of elementary school loket;elementary school;methods and techniques;integration;subjects;the third grade;primary school |
Abstrakt: | V diplomové práci se zabývám integrací dramatické výchovy do všech vyučovacích předmětů ve třetí třídě na základní škole. V teoretické části popisuji principy, obsahy a témata dramatické výchovy, dále vyjmenovávám dovednosti a činnosti, které se dramatickou výchovou mohou rozvíjet a také zde popisuji, jak by měly lekce dramatické výchovy probíhat. Uvádím její formy, metody a techniky. V praktické části popisuji, jak jsem popsané metody a techniky použila ve výuce. U každého předmětu uvádím tematické plány ze ŠVP pro dané období a za použití metod akčního výzkumu, který vyústí v komentáře a reflexe ke každé hodině, vyvozuji závěr. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The subject of this diploma work is integration of drama education into all school subjects in the third grade of elementary school. In the theoretical part I describe principles, content and topics of drama education, next I list all skills and activities, which can be developed by drama education and I also describe how the lessons of drama education should look. I mention its forms, methods and techniques. In the practical part I describe how I used those methods and techniques in actual lessons. In every school subject I display the curriculum from the SEP for a given term and while using the method of active research, which will result in a commentary and reflection of each lesson, I infer the conclusion. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomova prace-Dagmar Krejci.pdf | Plný text práce | 4,69 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krejci VP189.pdf | Posudek vedoucího práce | 571,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krejci OP175.pdf | Posudek oponenta práce | 976,97 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krejci O203.pdf | Průběh obhajoby práce | 402,48 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27758
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.