Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLukavský Jindřich, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHaiflerová, Zuzana
dc.contributor.refereeUhl Skřivanová Věra, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-9-13
dc.date.accessioned2018-01-15T15:10:13Z-
dc.date.available2015-12-11
dc.date.available2018-01-15T15:10:13Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-30
dc.identifier69296
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28675
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je reflexe duality kompetenčních modů: učitele tvůrce výtvarného vyjádření a učitele tvůrce zadání učební úlohy. Autorka zrealizuje tři vlastní výtvarná díla. V průběhu procesu tvorby a po ní zpracuje myšlenková východiska, inspirační podněty, techniku tvorby, proces realizace, reflexi v akci a po akci zaměřenou na problematiku samotné tvorby. Na autorský projekt naváže obsahovou transformací hlavních principů vlastní tvorby do zadání učební úlohy. Autorka zrealizuje tři učební úlohy v podmínkách školní praxe. Realizované učební úlohy pak budou podrobeny analýze metodou 3A, se zvláštním důrazem na porovnání procesu vlastní tvorby a tvorby učební úlohy.cs
dc.format64 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjecttvorbacs
dc.subjectreflexecs
dc.subjectdidaktická transformace obsahucs
dc.subjectmetoda 3acs
dc.titleTvorba jako dvojdimenzionální předpoklad výuky výtvarné výchovycs
dc.title.alternativeCreating as a two-dimensional assumption of art educationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe subject of the thesis is a reflection of the duality of competency modes: the teacher as an artist and a teacher as a creator of the task. The author realizes three artworks. In the process of creation and after it, the author compiles the though out point, inspiration sources, technique, the reflection of the process based on the problematics of the creation. The author´s project is followed by content transformation of the main principals of the artwork into the task. The author realizes three art lessons in the practice. Realized lessons are analyzed by 3A method, with a particular emphasis on comparation of the process of creation and the formation of the task.en
dc.subject.translatedart educationen
dc.subject.translatedcreationen
dc.subject.translatedreflectionen
dc.subject.translateddidactic content transformationen
dc.subject.translated3a methoden
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Haiflerova-2017.pdfPlný text práce4,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Haiflerova Zuzana_2017.pdfPrůběh obhajoby práce399,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Haiflerova Zuzana_vedouci_Lukavsky_2017.pdfPosudek vedoucího práce1,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Haiflerova Zuzana_oponent_Uhl Skrivanova_2017.pdfPosudek oponenta práce1,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28675

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.