Název: | Rozvoj sluchového vnímání u dětí v MŠ |
Další názvy: | Development of auditory perception of children in nursery school |
Autoři: | Stránská, Karolína |
Vedoucí práce/školitel: | Nováková Jaroslava, PhDr. Ph.D. |
Oponent: | Spěváčková Martina, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2017 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/28792 |
Klíčová slova: | sluchové vnímání;sluchový aparát;sluchové vady;dílčí oblasti sluchového vnímání rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání |
Klíčová slova v dalším jazyce: | auditory perception;auditory system;hearing impairments;partial sections of auditory perception;framework educational program for preschool education |
Abstrakt: | Práce se zabývá možnostmi rozvoje sluchového vnímání u dětí v mateřské škole. Charakterizuje dítě předškolního věku a oblasti jeho rozvoje. Dále je definován pojem sluchové vnímání, jeho dílčí oblasti, je popsána funkce sluchového aparátu a jeho poruchy. Jedna podkapitola se zabývá zakotvením sluchového vnímání v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání a možnostmi jeho rozvoje v mateřské škole. Poslední kapitola této práce obsahuje činnosti, které mohou využít pedagogové mateřských škol při práci s rozvojem sluchového vnímání. Činnosti jsou rozděleny podle oblastí sluchového vnímání, které rozvíjí a současně jsou vždy určeny pro konkrétní věkovou skupinu dětí. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This bachelor's work deals with development of auditory perception of children in nursery school. At first, the work describes preschool children and sections of development of auditory perception. Next, auditory perception and its partial sections are defined. Also auditory system and hearing impairments are described. Position of auditory perception in Framework educational program for preschool education is also considered as well as development opportunities. The last chapter contains activities which can be used by educator for work with auditory perception. Activities are divided by sections of auditory perception and by age of children. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Karolina Stranska - Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 1,77 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
stranska_spevackova.pdf | Posudek oponenta práce | 43,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
stranska_novakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 38,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
stranska_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 58,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28792
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.