Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorOpatrná, Anežka
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing.
dc.date.accepted2017-6-8
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:55Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:55Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71760
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29068
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je "Využití nových médií v marketingové komunikaci vybrané fakulty". Vybranou fakultou je Fakulta ekonomická na Západočeské univerzitě v Plzni. Teoretická část se zabývá problematikou marketingové komunikace, internetového marketingu a marketingu ve školství. V praktické části je využito komparační analýzy pro srovnání nových médií u šesti konkurenčních ekonomických fakult včetně Fakulty ekonomické na Západočeské univerzitě. Zvolenými médii jsou blog, Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn a Twitter. Na základě analýz jsou pro vybranou fakultu navrženy ideální přístupy ke správě nových médií. Na závěr práce je předložen marketingový projekt, který nabízí vytvoření marketingového týmu pro správu nových médií. Zahrnuje plán zahájení, rozplánování, propagaci, realizaci a kontrolu projektu.cs
dc.format80 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71760-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectnová médiacs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectmarketing ve školstvícs
dc.titleVyužití nových médií v marketingové komunikaci vybrané fakultycs
dc.title.alternativeThe usage of new media in marketing communication of chosen facultyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedTopic of this bachelor thesis is "The usage of new media in marketing communication of chosen faculty". Selected faculty is the Faculty of Economics at the University of West Bohemia in Pilsen. The theoretical part is focused on issue of marketing communications, internet marketing and marketing in education. In the practical part is used comparative analysis for comparison of new media of six competitive economic faculties, including the Faculty of Economics at the University of West Bohemia. Selected medias are blog, Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn and Twitter. Based on the analysis of the selected faculty are suggested ideal approaches to the administration of new media. At the end of this thesis is submitted a marketing project that offers to create new marketing team for administration of new media on selected faculty. It includes the plan of initiation, planning, promotion, implementation and monitoring of the project.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatednew mediaen
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedmarketing in educationen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace Anezka Opatrna.pdfPlný text práce1,24 MBAdobe PDFView/Open
Opatrna_v.pdfPosudek vedoucího práce739,42 kBAdobe PDFView/Open
Opatrna_o.pdfPosudek oponenta práce717,3 kBAdobe PDFView/Open
Opatrna_p.pdfPrůběh obhajoby práce198,79 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/29068

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.