Hledat


Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 11-20 z 22.
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2018Která jsou klíčová, kritická a dynamická místa počáteční výuky chemie v České republice?Rychtera, Jiří; Bílek, Martin; Bártová, Iveta; Chroustová, Kateřina; Sloup, Radovan; Šmídl, Milan; Machková, Veronika; Štrofová, Jitka; Kolář, Karel; Kesnerová Řádková, Olga
2018Neúspěšnost studentů na Fakultě pedagogické ZČU v PlzniSirotek, Vladimír
2018Racionalizace experimentální přípravy budoucích učitelů chemieRichtr, Václav; Novák, Lukáš
2018Vybrané chemicko-technologické procesy ve výuce chemieVojtajová, Markéta; Šrámová, Alena; Richtr, Václav
2019Modifikace chemického experimentu v racionalizaci experimentální přípravy budoucích učitelů chemieRichtr, Václav; Novák, Lukáš
2018Dovednosti učitelů při používání informačních technologií na ZŠ a SŠ v Plzeňském krajiKlečka, Milan; Ošťádalová, Jana
2019Fenoly v experimentální práci učitelů chemieRichtr, Václav; Nová, Kristýna
2021Využití stanovení celkového uhlíku pro výpočet obsahu spalitelných látek a transformace postupu do výuky chemieHrdlička, Jan; Švandová, Veronika; Literák, Jaromír; Rypl, Václav; Pelánková, Barbora
2021Studenti ZČU a jejich zkušenosti s experimentální výukou chemie na střední školeŠtrofová, Jitka; Švandová, Veronika; Literák, Jaromír; Coufalová, Štěpánka; Pelánková, Barbora
2021Chemické experimenty s vybranými přechodnými kovy a jejich sloučeninami ve výuce chemieSirotek, Vladimír; Švandová, Veronika; Literák, Jaromír; Tláskalová, Kateřina; Pelánková, Barbora