Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČesal, Pavel
dc.contributor.authorTomšů, Lucie
dc.contributor.refereeKaňka, Lukáš
dc.date.accepted2012-06-06
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:19Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:19Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier46571
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3104
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou potřeb a přání veřejnosti v Hranicích u Aše a možnými návrhy řešení. Pro srozumitelnější pochopení problému jsou do práce zakomponovány teoretické pojmy, které se týkají především marketingového výzkumu a jeho technik. V této práci se dále pracuje s technikou dotazování. Pro zjištění potřeb a přání veřejnosti byl sestaven dotazník, ze kterého vyšly na jeho největší nedostatky v obci. Poslední část je věnována návrhům opatření. Cílem práce je poskytnout zastupitelstvu města kvalitní informace, které odrážejí názory místních obyvatel.cs
dc.format62 s., 3 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=46571-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectrespondentics
dc.subjectřešenícs
dc.titleAnalýza potřeb a přání veřejnosti v Hranicích u Aše a návrhy řešenícs
dc.title.alternativeAnalysis of needs and wishes of the public in Hranice u Aše and propose solutionsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main topic of my Bachelor thesis is analyzing the needs and requests of the public in the town of Hranice u Aše including suggestions for a possible solution. Theoretical terms about methods of a marketing research are included in this thesis for a better understanding of the problem. There was a technique of a survey used to analyze the needs and requests - the main imperfections in the town were discovered thanks to the special questionnaire. The last part is dedicated to suggestions for a solution - the main goal of this thesis is to provide the municipal council with information that is reflective of the public opinion.en
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedrespondentsen
dc.subject.translatedsolutionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace 2012.pdfPlný text práce1,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tomsu v.PDFPosudek vedoucího práce217,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tomsu o.pdfPosudek oponenta práce595,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tomsu o.PDFPrůběh obhajoby práce105,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3104

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.