Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler, Petr
dc.contributor.authorLangmajerová, Petra
dc.contributor.refereeČechurová, Lenka
dc.date.accepted2012-06-08
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:51Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:51Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48581
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3137
dc.description.abstractV této bakalářská práci jsem se zabývala obchodní vybaveností, chováním spotřebitelů a následným rozborem dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části této práce je zmíněna obchodní vybavenost v Klatovech, je popsán historický vývoj obchodu v této lokalitě, zejména současný stav obchodu. Následující dvě kapitoly se zabývají chováním spotřebitele a vývojem maloobchodu v České republice. Praktická část je zaměřena na poznatky, které byly získány dotazníkovým šetřením ve městě Klatovy. V této části je provedena analýza nákupní vybavenosti, preferencí spotřebitelů a nákupních podmínek v této lokalitě.cs
dc.format63 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectobchodní vybavenostcs
dc.titleAnalýza nákupních podmínek a nákupního chování ve městě Klatovycs
dc.title.alternativeAnalysis of the purchasing conditions and shopping behavior in Klatovyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn this work I was engaged in business facilities, consumer behavior and subsequent analysis of the survey. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical part. In the theoretical part of this work is mentioned in Klatovy business facilities, described the historical development of trade in this area, especially the current state of trade. The next two chapters deal with the behavior of consumers and retail development in the Czech Republic. The practical part is focused on knowledge obtained by questionnaire survey in Klatovy. This section contains an analysis of shopping facilities, consumer preferences and purchasing conditions at the site.en
dc.subject.translatedshopping behavioren
dc.subject.translatedsurveyen
dc.subject.translatedbusiness facilitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Petra Langmajerova.pdfPlný text práce696,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Langmajerova - V.pdfPosudek vedoucího práce1,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Langmajerova - O.pdfPosudek oponenta práce1,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Langmajerova.pdfPrůběh obhajoby práce238,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3137

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.