Title: Marketingový plán vybraného podniku
Other Titles: The marketing plan of a chosen company
Authors: Marešová, Adéla
Advisor: Hommerová, Dita
Referee: Cimler, Petr
Issue Date: 2012
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/3141
Keywords: marketing;marketingové plánování;situační analýza;marketingový mix;SWOT analýza
Keywords in different language: marketing;marketing plan;situational analysis;marketing mix;SWOT analysis
Abstract: Předložená práce je zaměřena na analýzu současných marketingových nástrojů firmy a stanovení marketingového plánu podniku SWEETS ML s.r.o. Na základě popsaných teoretických poznatků o marketingu a marketingovém plánu byla vytvořena praktická část. Tato část se týkala vyhotovení komplexních analýz vnitřního a vnějšího okolí podniku, například SWOT a PEST analýza. V závěrečné části byla podniku navržena implementace několika změn, zejména v oblasti propagace.
Abstract in different language: The present work is aimed at the analysis of contemporary marketing tools of company and the determination of a marketing plan of enterprise SWEETS ML Ltd. On the basis of described theoretical findings about marketing and a marketing plan, the practical part was formed. This part concerned forming complex analyses of internal and external environment of the company, for instance SWOT and PEST analyses. In the ending part of the thesis, the implementation of several changes was suggested to the company, particularly in the field of propagation.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Adela Maresova BAKALARSKA PRACE CD a portal.pdfPlný text práce1,07 MBAdobe PDFView/Open
Maresova -V.pdfPosudek vedoucího práce1,17 MBAdobe PDFView/Open
Maresova - O.pdfPosudek oponenta práce1,24 MBAdobe PDFView/Open
Maresova.pdfPrůběh obhajoby práce182,18 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/3141

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.