Název: | Využití metod dramatické výchovy pro rozvoj prosociálních dovedností v mateřské škole |
Další názvy: | Use of drama education methods for development of pro-social skills in kindergarten |
Autoři: | Rodková, Kristýna |
Vedoucí práce/školitel: | Gažáková Eva, MgA. Ph.D. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/31664 |
Klíčová slova: | prosociální dovednosti;empatie;emoce;spolupráce;dramatická výchova;mateřská škola;předškolní období |
Klíčová slova v dalším jazyce: | prosocial skills;empathy;emotion;cooperation;drama education;nursery school;preschool period |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zabývá rozvojem prosociálních dovedností dětí předškolního věku pomocí metod dramatické výchovy. Cílem bakalářské práce je vytvoření metodiky zacílené na rozvoj prosociálních dovedností dětí za pomoci metod dramatické výchovy. Práce je rozdělena na dvě části, tedy teoretickou a praktickou. Teoretická část práce je zaměřena na představení jednotlivých oblastí, které se v tématu práce setkávají (osobnost dítěte předškolního věku, rozvoj prosociálních dovedností, dramatická výchova, její principy a metody). V praktické části je představen projekt "Z pohádky do pohádky", jeho realizace a evaluace. Tento projekt představuje ukázku práce, jak lze pomocí metod dramatické výchovy rozvíjet prosociální dovednosti předškolních dětí. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The bachelor work is devoted to problematics of prosocial skills development of preschool children. The main goal of this work is to create methodology aimed to prosocial skills development of preschool children using drama education. The thesis is divided into two parts, the theoretical and practical one. In the theoretical part the specific areas of study, which are essential for the topic, are described (such as preschool children personality, prosocial skills development, drama education, drama education bases and methods). In the practical part a project called "From a fairy tale to a fairy tale" is introduced, including his realisation and evaluation. This project represents a sample work, describing how it is possible to develop prosocial skills of preschool children using the drama education methods. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP.pdf | Plný text práce | 1,28 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rodkova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 615,78 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rodkova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 631,91 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rodkova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 382,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/31664
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.